Recenze (32)
Grand Prix (2022)
Cvikov mám kousek a tohle mě urazilo.
Policie v akci (2017) (pořad)
Pořad ve stylu Soudce Akexandr a dalších 3,14ovin na TV Barrandov, ovšem méně debilní a celkem realisticky zpracovaný.
Inferno (2016)
Kniha se mi velmi líbila, ale to co sem viděl v kině bylo naprosto něco jinýho. Chápu, že se kniha nikdy nevejde do filmu celá, ale takhle zprasit bezdůvododně příběh a hlavně KONEC... to nejlepší na celý knize byl KONEC. Peníze za listek do kina radši utraťte za knihu, která má cca. 500 stran a čte se sama. Opravdu NEDOPORUČUJI na to chodit do kina!!!
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Prachařovo falešný tetování je jak pěst na oko a navíc hnusný.
The Adventures of Young Indiana Jones: Espionage Escapades (1999)
Nejlepší díl. Náramně jsem se bavil.
Mladý Indiana Jones (1992) (seriál)
Episoda s Franzem Kafkou v Praze je neskutečná. Fakt jsem se bavil!
Blutgletscher (2013)
Jako parodie The Thing dobrý.
Temný případ (2014) (seriál)
Super atmosféra, inspirace filmem Sedm. Z počátku pomalejší tempo se postupně rozjíždí. Extra hvězda za scénu super scénu přestřelky bez jedinýho střihu.
Shirobara gakuen: soshite zenin okasareta (1982)
Film vhodný maximálně pro dospělé panice, které vzrušuje sexploitation na ženách, protože jim žádná nechce dát.
Mehyô (1985)
Film vhodný maximálně pro dospělé panice, které vzrušuje sexploitation na ženách, protože jim žádná nechce dát.