Recenze (15)
Tři stateční (1992)
Film, pod kterým si představím mé dětství. Bohužel, nemohu 3 ninjas nikde sehnat. Pokud by jej někdo měl - odkoupím !!!
Crows Zero II (2009)
Vždy si říkám u filmů, abych neměla plané naděje, že by to překonalo jedničku. Taky ani tady..ne, nepřekonalo. Pro mě je to na té stejné úrovni, a to je taky velice chvalitebné! Hudba úžasná. Akce fenomenální. Příběh skvělý. Herci, jako obvykle, perfektní...Jejda, zase mi z nich ukápla slina.
Crows Zero (2007)
Bála jsem se toho, že to bude moc natáhly 130 minutový film, ale nenudila jsem se ani sekundu. Musela jsem si utírat sliny, protože drsní japončíci jsou naprosto k sežrání !!
Linie obrany (1986)
Perfektní film!! A člověk, který mi dokáže říct, jak se jmenuje písnička ve final battlu, tak má zlatý bludišťák!:-´)
Tajemství (2006)
Dokumenty tohohle typu budou vždy rozporuplné a samozřejmě nemůžou čekat, že by se nestrhla bitva mezi ''uvědomělými'' a ''neuvědomělými'' skupinkami lidí. Ano, já tomu plně věřím. A zpracování dokumentu se mi moc líbí. Kdybych to porovnala s Miluj svůj život, tak po vizuální stránce samozřejmě Tajemství vítězí.
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
Když se podívám na tento film teď, v téhle moderní době filmů, plno efektů a počítačové grafiky, je mi velice úsměvné se dívat na ty ''efekty'', ale je to film mého dětství a mě se neokouká nikdy. Je to skvělý film a úžasná hra!:)
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Bruce Lee nebyl Japonec, proč tedy oslovení sensei? Bruce Lee nedělal karate, proč hl. postava jakožto karatista chtěl umět to, co Lee, když on se učil kungfu? Pro někoho titěrné chybičky, ale já jsem to nemohla skousnout. Hl. postava byla sympatická a van Damme samozřejmě také, jinak se dá říct, že mě nic na tomto filmu neohromilo...
Zpátky do ringu (2013)
Nebýt tam sexouš Stallone, tak se ani nedodívám... Nuda, nuda, nevtipný humor, žádná hloubka, žádné emoce, a o ničem příběh....
Univerzální voják 4: Odplata (2012)
Adkins je úžasný herec, ale ne v hlavní roli tohoto filmu. Když se poví Univerzální voják tak mi přijde na um van Damme a Ludgren. Nebyli v hlavní roli a to mě zklamalo. To je jako ve filmu Rocky by Sylvestra a Talií dali do vedlejších rolí - nepředstavitelné. Film byl vesměs nudný, občas jsem se ztrácela v obraze a podruhé bych ho vidět nechtěla. Jedna hvězdička za to, že Adkins je prostě úžasný, Ludgren borec a van Damme (i když tam promluvil za celý film snad jednu větu) můj oblíbenec.
Fighter (2010)
Deset nominací? Divila bych se už jen za jednu. Sociální drama o crackovém feťákovi a o prapodivné rodině, která to nemá zcela uspořádané. Nesympatičtí herci, o boxu a hudbě raději nemluvím. Promarněné dvě hodiny...