Recenze (102)
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (pořad)
Boze, to je strasna nuda.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Vtipna odlehcena oddechovka
Perníkový táta (2008) (seriál)
Serial, co vas tak vtahne do deje a vyzdima, ze si ho radsi nechcete nejakou dobu pustit znovu, protoze si musite psychicky odpocinout. Skvely! 5. serie: 130%
Milada (2017)
50% jenom kvuli silnemu pribehu, ktery ale neni zasluhou tvurcu, ale historie samotne. Zpracovani ale opravdu spatne.
Český žurnál - Pět zrození (2015) (epizoda)
Naprosto tendenčně natočený rádobydokument, kde jsou doktoři a sestry vylíčeni jako ti špatní, kteří se snaží si práci jenom ulehčovat a cpát do rodiček co nejvíce prášků, které mají samozřejmě hlavně negativní účinky. A že režisérka není doktor? To přeci vůbec nevadí, stačí, že má kameru. Poměrně jasně to popisuje pan docent Svoboda zde: http://video.aktualne.cz/dvtv/svoboda-pry-poskozujeme-deti-je-to-utok-na-porodnice-reziser/r~3c07957c8e0d11e5bc8c002590604f2e/
Avengers: Age of Ultron (2015)
Efekty velkolepe, ale ta stava z prvnich Avengers tam nebyla. Prvni pulka takova dost a o nicem a druha uz se to jenom rezalo. Skoda
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Určitě se z tématu dalo vytřískat více. Jak jsem se na to docela těšil, tak jsem nakonec zklamán, ale na druhou stranu je to asi jasný, že to nějaký nový unikátní pohled na věc přinést nemohlo.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Určitě jeden z nejlepších seriálů, kterému se samozřejmě také nevyhnuly horší díly vyplněné nudným plkáním. Nicméně po posledním dílu si stojím za svým hodnocením a HIMYM mi bude chybět.
Bugatti Veyron (2010) (TV film)
Normální standartní dokument, ale o excelentním kusu techniky.
Poslední vládce větru (2010)
Mně to trochu připomínalo počítačovou hru. Jdete s panďulákem a učíte se nový pohyby, abyste mohli využívat úžasný kouzla a být nejlepší. Všichni, v čele s prckem, tak pořád máchají rukama a to je asi vše. Takže takhle ne, soudruzi, aby to mělo smysl, tak máchat rukama může jenom David Carradine.