Oblíbené filmy (10)
Moon Child (2003)
První upírský film, který se mi líbil. V příběhu se také vyskytaje Yakuza, kterou mám ráda. A také je to film, ve kterém jsem poprvé viděla GACKTa.
Zápisník smrti (2006)
Drsné jaro (2001)
Kagen no cuki (2004)
Nádherně exorcistický film o normální dívce, do které se jednoho dne, kdy ji srazí auto, vtělí duše jiné dívky, která hledá muže jménem Adam. A ty, jenž mají rády Hyda stejně jako já vřele doporučuji
Nana (2005)
Uzumaki (2000)
Po přečtení mangy snad ještě lepší!
Battle Royale (2000)
Toto lze říct jen pár slovy - hra o to, kdo přežije. Tento film nedoporučuji slabším povahám a těm, jenž nesnesou pohled na krev. Mě ani jedno z toho nevadí. Hodně lidí tento film bere jako poselství, ale pro mě je to umělecký zážitek o krvi.