Recenze (19)
Český lev 2014 (2015) (pořad)
Výborná je velmi špatná
Až po uši (2014) (seriál)
Nejspíš nejlepší český seriál. Všechny díly jsem stihla v jednom dni, herecké obsazení perfektní, zápletky perfektní, kamera perfektní, hudba Vladivojny perfektní:-) není co vytknout
American Horror Story - Freak Show (2014) (série)
Neil Harris byl skvělá volba!!! Už jsem si myslela, že to přestanu sledovat, ale poslední díl mě přikoval k židli:-)
Lucy (2014)
To nejlepší co jsem za posledních pár let viděla
Drsňačky (2013)
Já se teda bavila:-) První polovina filmu, to byla hláška za hláškou, akorát film na neděli odpoledne. A Sandra jako vždy krásná:-)
Slunce, seno, jahody (1983)
Příšernost, která se bohužel stala hitem a skoro každý zná trapné hlášky z této trilogie.
Gravitace (2013)
Bohužel jsem od toho čekala víc, anebo jsem to nepochopila, ale vůbec se mi to nelíbilo.
Křídla Vánoc (2013)
Hodně dobrý film, začátek byl sice trochu ,,o ničem,, , ale potom se to rozjelo. Nesnáším Richarda Krajča, ale v tomto případě musím říct klobouk dolů před jeho výkonem. Doporučuju
Sunset Boulevard (1950)
Skvělé!!!
Nespoutaný Django (2012)
Scéna s pytlama na hlavě mě dostala a rozesmála na několik let dopředu. Tarantina nemám ráda, na film jsem šla spíš z donucení a děkuji tomu, že jsem byla donucena o toto by byla škoda přijít. Super