Recenze (8)
Zabití posvátného jelena (2017)
Velmi zvláštní snímek, naprosto odlišný od ostatních (vyjma The Lobster, jenž je však dílem stejného režiséra), nikoliv však špatný. Narozdíl od Humra, který mi přišel nekonečný a poměrně nudil, zde jsem se po celou dobu dobře bavil.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Totální nářez. Asi nejvíc nechutný film co jsem viděl ale zároveň tak vtipný ze se u toho člověk výborně baví. Masakrem sekačkou na trávu by měly začínat rady ptáka loskutáka!
Řezník, kněz a prostitutka (2000)
Tolik kritiky na tak zábavný film :-) Ano, místy to bylo křečovité a celé je to tak trochu kýč, ale pobavil jsem se a to je hlavní.
V bolestech (2013)
Něco mezi buffy a rec ale bez buffy a bez napětí z rec. Nebylo to ale úplně špatný. Jen ten závěr me dost zklamal. Slabší tři.
Žbluňk! (1984)
Příjemná oddychovka s krásnou Darryl Hannah a mladičkým Hanksem. Hodina a půl mrskaní ploutví a pěkný mokrý happy end. Netřeba přemýšlet, jen si vklidu vychutnat.
Co jsme komu udělali? (2014)
Příjemná oddychovka. Lehce vtipná, nenáročná a hlavně neamerická. Příjemná změna oproti všem těm americkým "romantickým komediím" které jsou ve výsledku skoro všechny na jedno brdo. Film má hodně slabších míst, takže hádám, že místní filmoví "fajnšmejkři" si z toho neukrupnou, ale pro normálního diváka, je to docela dobře stravitelné.
Korunní princ (2015) (TV film)
Děrgelův výraz po napití elixíru zapomění mě vždy pobavil, stejně tak i Plesl. Na pohádky moc nejsem, ale tahle mile překvapila a pobavila. ****
Suprhrdina (2008)
Hodně primitivní humor. Sice se to dá dokoukat i bez toho, že se chcete v průběhu jít oběsit, jako to umí filmy pana Trošky, ale žádný kulturní zážitek v tom nehledejte. Že jsem se asi třikrát pousmál, tak za slabých **