Poslední recenze (22)
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
No tohle bylo, ale velké zklamání. Humor se jaksi vytratil. Občas to ve mně sice vyvolalo zacukání v koutcích úst, ale celkový dojem ze série a ten konec... zanechal ve mně jen pocit marnosti a toho že na neděli jsem si měl najít lepší program. Neila Gaimana jako autora mám rád ale ten konec se mu vůbec podle mého vůbec nepoved, měli zůstat u jedné série.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Je to zábavné, je to akční, je to krvavé, je to plné krve a je to béčkovité, co to je? Přece Jeníček a Mařenka dospěly a rozhodly se metalově lovit čarodějnice a podobná monstra pomocí pušek kuší a kulometů. Ano grimové si možná trošku zarotovaly, ale konec koncům i ty jejich pohádky byly dost temné. Za mně 4 hvězdy.
Duch ve stroji (2017)
Tenhle film se mi osobně špatně hodnotí, už jen kvůli tomu, že znám předlohy jak původní film tak mangu. Takže z původního příběhu tu zas tak moc není jaksi mi dosti chyběl onen filozofický podtext kde končí člověk a kde stroj. Vůbec jsem se nemohl přenést přes Scarlet je to asi dobrá herečka, ale pořád mi tam nesedí, ikdyž jsem čekal že tam bude uplně jako pěst na oko. Řemeslně je to poctivej film s výbornou choregrafii a efekty to jsou tak asi jediný plusy co mohu za sebe říct.