Oblíbené filmy (6)
Jdi a dívej se (1985)
Na to, že tento snímok vznikol ešte v roku 1985 a to v bývalom Sovietskom zväze a kvôli forme akú režisér Klimov zvolil, si tento film právom zaslúži plný počet bodov. Oslovil ma ako jeden z mála vojnových filmov a dlho som ho predýchaval.
La Discesa di Aclà a Floristella (1992)
Tento film hodnotím tak vysoko pre jeho naturálnosť a až sparťansky stvárnenú realitu. Z hľadiska technického spracovania snímku to určite nie je nič výnimočné, ale po obsahovej stránke veľmi výrazne vyčnieva z radu. Súradnice bane Floristella (tiež Florestella) pri stredosicílskom meste Enna sú 37°29′18″N 14°21′01″E.
Paleček (2001)
Podľa mňa jedna z najlepších "hororových rozprávok", ktoré som kedy videl. Zaujímavá výprava, ktorá síce mnohým nesadne, ale o to lepšie sú výkony detských hercov. Fakt doporučujem pozrieť si to, ale určite bez prítomností detí, poniektoré scény sú skutočne pomerne drsné (jedenie slimáka, vraždenie a jedenie detí, bojové scény, výzor obra...). Okrem toho hudba vo filme je skvelá. :o)
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Ľudia, nie som žiadna citlivka, ale pri tomto mi pár sĺz vypadlo.
Dobrodružství s nahým klukem (1964)
Najgeniálnejšia krátkometrážna komédia akú som kedy z tvorby československej kinematografie videl.
Dilemma (2005)
Nechcel by som byť v roli hlavného predstaviteľa!