Recenze (118)
Jméno (2012)
Odpadem hodnotím filmy, které jsem nezvládl dokoukat. Nesnáším tyhle ukecaný filmy, kde se dvě hodiny žvaní o ničem a mlátí se prázdná sláma... Někomu to třeba přijde "umělecký" a zajímavý. Pro mě je to pozérskej film.
Solo: Star Wars Story (2018)
Ten film tak nějak utekl bez výraznějších momentů, překvapení nebo čehokoliv co by stálo si ho zapamatovat.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Třetí serie je pro mě zatím zklamání. Hodně pomalej rozjezd a spousta teenage patosu a mlácení prázdný slámy
Joker (2019)
And star was born. Víc nez výborný vysvětlení jednoho příběhu... i said that's life, and as funny as it may seem...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Trochu mi přišlo že je film postavenej jenom na odkazech na 80. a 90. léta, který teda byly parádní, párkrát sem se fakt zasmál, párkrát skoro nostalgicky zamáčkl slzu, no ale ruku na srdce, není to málo? Zbytek mi přišel takovej tuctovej.
Avengers: Endgame (2019)
Výborná poslední scéna!!!
Složka 64 (2018)
Pro mě asi nejlepší díl série.
Dej mi své jméno (2017)
Nemám rád tenhle typ filmů. Nevadí mi homosexuální tématika, ale uloudaný pseudointelektuální balast. Film by byl nudnej i kdyby trval hodinu, natož 132 minut...
Ten den přijde (2016)
Vynikající herecké výkony. Hlavně teda všech záporáků
Alibi na klíč (2017)
Od filmu sem dostal přesně to, co jsem čekal... Tedy brečel jsem smíchy a moc nepřemýšlel :D