Poslední recenze (912)
Přepadení 2: Temné území (1995)
Pokracovani s Rybackem uz dava vetsi smysl nez hodne divna jednicka. Druhy dil je takovym Zlatym okem z Wishe mixnutym Mission Impossible. Sice to je dost sci-fi pri tehdejsich retro technologiich (zvlast ten vytaceny internet uz dnesni generaci asi nic nerekne), ale zaporaci jsou vybrani dobre (napr. McGill znamy z Twin Peaks) a sve jednani vysvetli lepe nez v minulem dilu. Jen to zas kazi Seagal, ktery ma fakt postavu spis na kuchare a kdykoliv otevre hubu, zni jak pedofilni uchylak. Na jeho filmy je asi lepsi CZ dabing :) Navic je to stary film, takze jsou tam citit starobyle modylky a predpotopni CGI. Cili je nutne primhourit oko.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Dark Denzel Rises :) Nejak se nemuzu rozhodnout, zda dat i 4. hvezdu, protoze zaverecna tretina mi uplne nesedla a taky proto, ze to je furt na stejne brdo, jak se tak rika. Kouka se na to ale dobre, to bez debat. Italie je jako nove prostredi zvolena dobre, fighty jsou solidni a Denzel vypada kupodivu min otekle nez minule. Jen tam opet misty to CGI nezaprou. Uvidim priste, po druhem zhlednuti, zda zvednu, ci ne.
Přepadení v Pacifiku (1992)
Vubec ten film nechapu. Je to neco jak Skala od Cinanu. Scenar nedava smysl. Jak muze Apache znicit lodni radar? A pokud, proc se to tedy tak lamersky nepodari a dokonce nevidi vynorenou ponorku? Proc mluvi o poskozene zadi, kdyz hori prid?? Proc se bavi o jakychsi akciich?? Seagal, ktery preskoci zabradli na pridi, vyleze v pulce lodi nazpet. Atd atd. Mankote a to jsem myslel, ze je to jeden ze Seagalovych lepsich filmu. Obcas docela midfuck. Navic uz zde ma horsi postavu nez ja. Prdel jak vagon. A ten divny ton hlasu, kdyz pak otevre pusu. Asi fakt lepsi CZ dabing. Hvezdicku dostava USS Alabama, ze ji premluvili, aby v tom hrala, a par close combatu taky uslo.
Poslední deníček (4)
in progress..
recenze komiksu obsahuji jmena autoru v tomto poradi: scenarista + kreslir, hodnoceni je stejne jako na CSFD (jen pro prehlednost je psano cislem)