Recenze (22)
Mamma Mia! (2008)
Este stale nechapem co to malo znamenat... Akoze vo filme "Mars utoci" bolo evidentne aj hercom aj divakom ze je to prdel, ale bola to umyselna prdel! Toto dielo moze oslovit divaka ktori uz ma iste estetticke citenie, ale este nama ziadnu narocnost na kulturu. A pre mna zatial z nezistenych dovodov dali ruku k takemuto dielu aj Pani Herci Skaesgard, Brosnan a Firth :/
Nepřítel před branami (2001)
Ak zanedbame par historickych omylov na cele s tym, ze niaky major Konig neexistoval je to v celku dobry vojensky film. Harris a Law si zasluzia pat hviezdiciek, ale film zial iba 3.
Spaceballs (1987)
Najhumornejsia scenka filmu bol Alien ktory spieval "Hello, My Baby" , co bolo velmi humorne :D , ale to bolo asi vse. Par scen bolo dost hluchych a na vacsine gagov som sa len pousmial, skoda, napad bol genialny a ak sa dobre pamatam tak aj prvotny na porodiu SW.
Drákuloviny (1995)
Ak si najprv clovek pozrie parodiu a az potom original, vtedy len pochopi preco som dal 4 hvizdy :)
You Rang, M'Lord? (1988) (seriál)
Priama vizitka toho ze termin "anglicky humor" je vyplodom niekoho, kto o humore nema ziadnu sajnu! Ak cakate od mylordu sofistikovane "john Cleese-acke" sarkazmy, tak si to ani nepozrite :D Genialny serial v ktorom sa preklinaju viacere zanre humoru.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Clovek caka bohapuste orgie, konkubinat a nic. Viac sexuality je na STV1 a to je vizitka suca na "ODPAD"! Inac chlapsky sa priznam ze ani dnes neviem o co tam vlastne v tom hoteli ide...
Don Juan DeMarco (1994)
Dosť nenáročný film, kto má rad ulízanú romantiku ten si príde na svoje. Pozitíva vidím v piesni Bryana Adamsa "Have you ever loved a woman", v krásnom hispánskom dialekte Deppa a nech si hovorí kto čo chce, Brando je geniálny aj 200 kilový!
Prvotní strach (1996)
Gere žiaril ako už dávno nie, dej geniálne gradoval, napätie sa doslova dalo krájať a koniec bol fakt dobrý, čo sa o väčšine USA drám povedať nedá. Edward Norton tak geniálne zahral socipatického vraha, že aj dlho po filme som bol naňho naštvaný (toto bolo myslené ako kompliment :D )
Muž bez tváře (1993)
Silný príbeh, nie ulízaný ale naopak správne realistický. Škoda že sa Gibsonová režíjna tvorba neuberala týmto smerom, mal by som ho radšej.
Tři veteráni (1983)
Tak strašne som chcel aby ma tento film oslovil, ale proste to nešlo :( Všetko je geniálne, réžia pána Lipského, herecké legendy neopísateľného formátu a legendárny hit ako čerešnička na záver. Nemôžem si pomôcť, je mi to nepríjemné ale u mňa iba 3 hviezdičky :(