Recenze (73)
Hodný dinosaurus (2015)
Pekny animak pre pohodovy rodinny oddych aj (hlavne) s tymi najmensimi. Pribeh je pre dospeleho cloveka typicke klise, bez napadu (mozno oponovat len tym, ze asteroid minie planetu, a ludia budu zit s dinosaurami...), ale presne toto je to, co vycaruje usmev na tvari nejednemu dietatu. Ziadna komplikovana zapletka, krasne vyobrazeny princip rodiny, straty a najdenia. Emotivne a urcite chyti za srdce. Nie, je to ziaden skvost. A pre narocnejsieho divaka je to 80 minut nudy. Ale tak ako som povedal predtym, narocnejsi divak, zrejme nebude cielovka. Technicka stranka je KRASNA aj v roku 2023.
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Najlepsia internetova zalezitost. <3
Nechutně bohatý: Moc a zvrhlost Jeffreyho Epsteina (2020) (seriál)
S polutovanim musim povedat, ze som hlboko sklamany. Na prvu poviem ze zaujatostou, tento film ukazal len ciernu, nikde sme nevideli bielu. Samozrejme to co Epstein spravil, a ze to bol pedofil - ze skoncil ako si zasluzil beriem. Nekritizujem to co sa stalo, moja kritika je na tento zbytocne natiahnuty serial, bez akejkolvek investigativy. Ako keby ste zobrali vsetky clanky o Epsteinovi a spravili zbytocne dlhu seriu tychto vela krat nazorov, bez argumentov. Slabe a jednostranne... sorry 2*.
Lví král (2019)
Strasne chaby remake. Nakolko Lion King patri k mojim TOP animakom, toto je sklamanie na plnej ciare.
Miliardy - Dohoda (2020) (epizoda)
Zatial najlepsia cast 5. serie... pekelne zvraty na ktore sme zvyknuti, silne momenty...
Putování s dinosaury (2013)
Mile a pekne... a miestami ak celkom vtipne. :)
Zelená kniha (2018)
Velmi pekny prijemny film, ktory som si uzil. Nenudil ma ani na 5 minut. Vyborne stvarnenie cisteho chlapskeho kamaratstva a neskutocne dobra chemia medzi dvoma hlavnymi hrdinami. Urcite nie film filmov, ale po nedotknutelnych dalsi film, ktory ma bavil nenasilnou formou a svojou charakterovou prirodzenostou.
Pašerák (2018)
Mierne sklamanie, cakal som nieco ako Gran Torino - vyhrotene citove situacie, mrazenie na chrbte, jednotna dejoval linia. No nedockal som sa. Mono preto, ze som mal zbytocne velke ocakavania. Kazdopadne 4/5 (7/10). Zrejme jeho posledny film - mozno je to dobre.
Já, Daniel Blake (2016)
Asi je velmi tazke odhadnut, co vsetko je pravda, a co zas nie - kazdopadne tento film je neskutocnym vyjadrenim problemov nizsej strednej a spodnej vrstvy, ktora sa prave v UK, musi potykat s problemami, ktore vacsina ludi nepozna. Velmi dojemny snimok. 5/5
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Prilis vela plakania, hlavny "zly" hrdina je uplakany suchar, Skywalker dajme tomu. Dievcina je trapna, niekolko "vtipnych" scen. Kazdopadne, davam 3 z 5. Neurazilo, nenadchlo... myslim ze natahovat to ako zuvacku kym nepraskne nie je spravne.