Recenze (238)
Lady Gaga - Marry The Night (2011) (hudební videoklip)
On ani originální ani tenhle klip neni nějak přebornej, ale Lady GaGa je sexy...myslete si co chcete...
Barbie - Příběh mořské panny (2010)
Jojo, smějte se mi jak chcete, ale pro mě je to nejlepší Barbína vůbec....
Past na žraloka (2006)
Pouhá vykradačka Nema, Příběhu žraloka a podobně.,..Divím se, že tomu takovéhle hvězdy propůjčili hlasy...
2012: Poslední proroctví (2010) (TV film)
Dementně nudnej dokument, kterej je hrozně počítačovej..
Rybičky (2010) (seriál)
Co se na tom komu může líbit, proboha?? Vždyť je to ubohost..
Monster Buster Club (2008) (seriál)
Ale jo, pár dílu se mi líbilo..Ale pak se mi to zhnusilo dílem o obří žábě..
Hannah Montana (2006) (seriál)
Pamatuju si, jak sem měl za mlada Miley rád.....ty časy skončily....a teď jí nesnášim....ani Hannu Montanu, nic takovýho...
JONAS (2009) (seriál)
A to mám Jonase rád....Teda měl jsem...
Farma Rak (2011) (seriál)
¨Pilot se mi docela líbil, to je asi všechno. Herci jsou tu nehorázně stupidní. A vůbec to není vtipný...Teda je...svou trapností..
13 duchů (2001)
Nechápu, co se na tom komu může líbit. Mě se možná tak líbila ta scéna s Lillardem ve sklepě domu a krvavá vana...