Recenze (238)
Džundžó Romantica - Season 1 (2008) (série)
Nechápu, co je na tom tak hodně zajímavýho. Je to to z nudnějších anime, i když nápad vyloženě špatnej neni.
Neviditelné zlo (2006)
Vrah byl zajímavej, měl luxusní smrt, ale to je asi tak všechno. /35%/
Boy Culture (2006)
Fajn, můj první gay film. A byl naprosto úžasnej. Akorát mi trošku vadila ta kamera, ale jinak to bylo vcelku dobře natočené i zpracované. Hlavní trojka yla výborně obsazená, hlavně Joey. /60%/
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Nemám moc zkušeností s anime ani mangou, ale zas tak špatný to neni. Uvidíme, jak se to vyvrbí v následujících dílech. ;)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Nebyl to vyloženě špatnej film, ale ke konci už to bylo moc fantas magorický a začalo to bejt celkem nudný. Fajn nápad, akční scénky lepší než v jakémkoli akčním snímku, ale moc to přehnali. /60%/
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
/90%/
Mezi nimi (2010)
Je to strašně dlouhý a hodně nudný, ale celkem poučný. No, i když mě už to nemá v čem poučit.
Nenarození (2009)
Doporučila mi to kamarádka a mě zaujal docela trailer. Ale že to bude taková nuda, jsem opravdu nečekal. Herci jsou otřesní, prostě typická béčková blbost, která nemá co nabídnout.
P!nk - Fuckin' Perfect (2011) (hudební videoklip)
Sice nechápu, co tu dělaj i videoklipy, ale je to nejlepší písnička od Pink.
Městečko Záhad (2012) (seriál)
Na produkci Disney Channelu?? Vůbec špatné. Když to dávaj, rád se na to podívám. /80%/