Oblíbené seriály (10)
Lovci duchů (2005)
Hodně dobrej seriál s duchařskou tematikou kterých je ale ve světě hodně malo ale tento je z nich rozhodně nelepši !!!!!
Simpsonovi (1989)
Hra o trůny (2011)
Vikingové (2013)
Arrow (2012)
1 Serie-80% 2 Serie-75%
Pod černou vlajkou (2014)
Hvězdná brána (1997)
Seriál, kterej skvěle začal a zle skončil. Celá ta věc s Orájema z něj udělala naprostou pitomost. Nadruhou stranu nápad cestování vesmírem pomocí hvězdné brány je dobrý a docela propracovaný. Původní postavy jsou taky skvělý a stoprocentně se doplňujou.
Hrdinové (2006)
Zákon gangu (2008)
Dr. House (2004)
Nejlepší serial na doktorské téma . Serial si drží slušné tempo a pokaždé epizodě jiné emoce což jsem u seriálu už dlouho nezažil