Recenze (660)
M*A*S*H - Major Ego (1978) (epizoda)
Charles Emerson Winchester III. tentokrát trochu přestřelil. Opravdu se choval jako pompézní hovado, ale nakonec se zase hezky vrátil na zem.
M*A*S*H - Velitel Pierce (1978) (epizoda)
Výborný díl. Hawkeye najednou pocítí tíhu velení a uvědomí si, že to není taková sranda...
Století Miroslava Zikmunda (2014)
Chtěl bych zažít aspoň pětinu toho, co hlavní protagonista. A chtěl bych mít takový životní elán... Patrně opráším jejich knihy, které mi leží v polici...
M*A*S*H - Winchesterovy nahrávky (1977) (epizoda)
Takřka kulometná palba vtipů...
M*A*S*H - Válka nervů (1977) (epizoda)
Alda režíruje Aldu a není to jen o něm, ale epizodu opět táhne nahoru jedna z nejlepších postav celého seriálu, Sidney Freedman.
Hollywood - Meg (2020) (epizoda)
Úplný závěr epizody mě fyzicky bolel...
M*A*S*H - Střídání stráží (2) (1977) (epizoda)
S příchodem Charlese Emersona Winchestera III. dostala seriál čerstvý vítr do stanového plátna. Hawkeye s B.J. získali obdivuhodného protivníka. O to víc mi přišlo líto, jakou karikaturu postupem času udělali z Franka.
Tajuplný podzemní svět - Cesta do nitra hor (2017) (epizoda)
Tak tady mi konečně bylo osvětleno, co mi přišlo z počátku zvláštní, tedy až skoro poetický přístup k tématu - autor je geolog, proto to rozplývání se nad každým kamínkem, nebo až rozkošnické plácání se v bahnu.
M*A*S*H - Techtle mechtle (1977) (epizoda)
Poměrně stěžejní epizoda pro B.J. Hunnicutta...
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Třetí série osmdesátkového nerdgasmu mě přiměla poněkud odpustit druhé sérii, ale zároveň bez okolků říkám, že třetí série je lepší než první. Byť je pravda, že se stárnoucími hrdiny dostává vedle temné atmosféry mnohem větší prostor i mladistvá romantika a láska a poměrně značně přitlačili tvůrci, co se humoru týče. Velice jsem se bavil a těším se na čtvrtou sérii, která bude mít patrně dost těžkou pozici navázat, zejména po tom srdceryvném loučení v poslední epizodě...