Poslední recenze (93)
Falešní poldové (2014)
Od tohoto filmu jsem nečekal žádné zázraky, pustil jsem si ho jen tak z nudy. Ze začátku to vypadalo jako kravina, ale po chvilce přišlo pár hlášek, u kterých jsem se začal smát a film mě tak trochu vtáhl do děje. Není to žádné mistrovské dílo ale já se zasmál a film si užil. Klidně se na něj ještě někdy kouknu znovu.
Babovřesky 3 (2015)
Buranství is a state of mind! Česká kinematografie zase válí. Nejhorší film který jsem za několik měsíců, ne-li let viděl. Snad už pokračování nebude...
Želvy Ninja (2014)
No pro mě velké zklamání, jako malý kluk jsem měl rád animovaný seriál, ale tohle se mi nelíbilo... 3/10