Recenze (93)
Falešní poldové (2014)
Od tohoto filmu jsem nečekal žádné zázraky, pustil jsem si ho jen tak z nudy. Ze začátku to vypadalo jako kravina, ale po chvilce přišlo pár hlášek, u kterých jsem se začal smát a film mě tak trochu vtáhl do děje. Není to žádné mistrovské dílo ale já se zasmál a film si užil. Klidně se na něj ještě někdy kouknu znovu.
Babovřesky 3 (2015)
Buranství is a state of mind! Česká kinematografie zase válí. Nejhorší film který jsem za několik měsíců, ne-li let viděl. Snad už pokračování nebude...
Želvy Ninja (2014)
No pro mě velké zklamání, jako malý kluk jsem měl rád animovaný seriál, ale tohle se mi nelíbilo... 3/10
Jessabelle (2014)
Docela zklamání, na tohle jít do kina nebylo dobré rozhodnutí. Po nadšení z Anabelle jsem chtěl vidět další fajn horor. Upoutávka byla slušná, nechal jsem se zlákat. Napjatý jsem byl akorát při scéně ve vaně, jinak docela úsměvné scénky nežli lekací. Překvapivý závěr filmu, ale čekání na konec byl zdlouhavý. 3/10
Sousedi (2014)
Absolutní kravina, nedá se na to koukat. Film pro pubertální ochlasty...
Zrození ďábla (2014)
No první hodina filmu úplně o ničem. Konec celkem slušný. Ale tenhle způsob natáčení filmu POV už mi leze na nervy! 3/10
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Jednička byla mnohem lepší, ale u scénky, kde T,J. vypustí zlého ducha jsem se potrhal smíchy. Film má spousty vtipných momentů, ale jako celek, no nevim... 7/10
Kameňák 4 (2013)
Nejhorší film co jsem v poslední době viděl. Komedie? Ani náhodou! 0/10
Obchodníci (2013)
Další český sra*koidní film, to už se všichni tady zbláznili? Jen o kousek lepší než Kameňák či Babovřesky. 0/10
Colette (2013)
Musím říct, že další z mála českých filmů který se mi opravdu líbil! Mádl perfektně zvládnul roli. Paráda, byl jsem unešen, ale konec byl nevydařený, proto jen 4*. 8/10