Poslední recenze (4)
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Zápasnické výkony bych hodnotil na velmi dobrou (jsem laik). Ovšem význam některých rolí jsem nepochopil, a dle mého soudu tam byly spíš na škodu. Herecké výkony mimo cvičiště a bojiště byly velmi slabé. Dalším světlým okamžikem je možná zápletka s pošahaným rockerem, ale to je víceméně všechno. Kdyby to nemělo tu nudnou omáčku kolem, tak by to byl fajnový film o bojových sportech.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Bezesporu důstojný díl "prciček" tak jak je známe z dřívějších dob. Díky původním hercům byl tento film velkým příslibem, a pro mě výsledek nebyl žádným zklamáním, ba naopak. Vyjma slabšího místa dance show s Ozzem byl film poměrně nabitý zábavou a trochu také ohlédnutím za minulostí hlavních postav. Z filmu není cítit pouze návrat do teenagerského nadšení pro zábavu, ale i trocha poučení, že kariéra očividně není všechno.
Road Trip (2000)
Taková ne naprosto tuctová komedie, podaná sice trochu jiným stylem, ale nepříliš originální. Hlavně jedna z dalších věcí, kde je divák zvyklý na trapné situace, kterým se snaží aktéři předejít s vizí toho, že zažijí dobrodružství. Kde koho možná zklame, někoho nadchne, u mě slabší průměr.