Oblíbené seriály (6)
Útěk z vězení (2005)
Takže asi jeden z najlepších seriálov doteraz.Tento seriál vás vie držať v napätí od prvej časti až po poslednú.Boli chvíle kedy mi bolo až skutočne do plaču, a ten koniec celého seriálu je najvac emotívny.Všetci herci zo seriálu skvele zapadajú do postáv ktoré hrajú a miestami som mal pocit akoby tomu tak skutočne bolo.Michael ako supermozog to celé tiahne dopredu a jeho spoluväzni na úteku sním mu pomáhajú riešiť všetky prekážky.Osobne, lepší serial som ešte nevidel.Dá sa pozerať niekoľkokrát po sebe a stále ho proste žerete.Ja dávam tomuto seriálu plných 100%.
Přátelé (1994)
Na tomto skvelom seriály som vyrastal a vryl sa mi do srdca ako žiadny iný seriál. Mám pri ňom pekné spomienky a veľmi rád si pozriem aj filmy v ktorých hrajú účinkujúci tohto seriálu. Proste všetkých týchto hercov mám rád a obdivujem ich zato ako pekne zahrali tento seriál. V poslednej sérii tohto seriálu ma dosť dojali niektoré pasáže v ktorých to prakticky všetko končilo. Seriálu dávam 100%.
Dva a půl chlapa (2003)
Krok za krokem (1991)
Veľmi podarené a vtipné scény tejto podarenej rodiny.Film mi zostal v srdci ešte z detstva a doteraz ho sledujem.
Dr. House (2004)
Tento seriál som si okamžite obľúbil. Hugh Laurie ( Dr.House) vie sympaticky uhrať akúkoľvek scénu a svojím niekedy drzím chovaním vie pobaviť diváka. Seriál je obsahovo vynikajúci, takmer každý vzhliadnutí diel ma bavil. Každú chorobu a problém dokáže vyriešiť i keď niekedy za pomoci svojej doktorskej partie ,ale vždy nakoniec zvolia tu správnu lekársku terapiu. Veľmi dobrý seriál. Dávam mu 95%.