Recenze (18)
Teorie všeho (2014)
Eddie je neuvěřitelný a jeho výkon vám vyrazí dech! Myslím, že máme vítěze Oskarů. :)
Touha po moci (2014)
Bohužel jsem těsně před filmem přečetla knihu a tím mě film zklamal. Škoda, že se film nedržel více předlohy, kde Serena nechala manžela zabít a sama žila do stáří až jí podřízl hrdlo právě Jakob. Také Rachel měla v knize mnohem větší prostor a byla to právě ona, kdo skopla Hallowaye z jedoucího vlaku a tak přežila. Na druhou stranu oceňuji jinou verzi příběhu i samotný konec.
Dávám tomu rok (2013)
Ten film je bolestivě nudný. Vlastně v něm absolutně o nic nejde.
Dřív než půjdu spát (2014)
Osobně se mi film líbil. Děj je napínavý, konec překvapivý. Nutno však poznamenat, že bez obou hlavních herců- Colina Firtha i Nicole Kidman by film nestál za nic.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Burton se vším všudy. Johnny, Helena, Elfman, morbidní atmosféra. Pořád mě to neomrzelo :)
Ukradené Vánoce (1993)
And since I am dead, I can take off my head. Miluju rýmy z tohoto filmu. Těžko lze uvěřit, že to Burton nerežíroval.
Vincent (1982)
Strašně se mi líbí, jak do tohoto krátkého příběhu dokázal Burton skvěle zakomponovat Havrana od E.A.Poea. And my soul from out that shadow that lies floating on the floor Shall be lifted - nevermore!
Koleje osudu (2013)
Film řeší zajímavou otázku a to o síle odpuštění.
Nebezpečné známosti (1988)
Lepší než Valmont. U tohodle filmu jsem se nemohla přestat koukat. Skvělé herecké výkony!
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Tenhle film je nejlepší ze všech x-menů a je natolik povedený, že jsem na něj šla do kina dvakrát. Příběh vás zařeže do sedačky, že ani necuknete. Rozhodně doporučuju všem :)