Recenze (28)
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Skvělé i 90 minut umí tučnáci bavit
Don Jon (2013)
Skvělej film *****+
Cesta do pekel (2009)
Velmi dobrý filmeček, Thomas Jane je pro takové role stvořenej a Elsa Pataky se tam hodí parádně. Jinak výborně vizuálně udělané a nesmím opomenou skvělej bourák hlavního hrdiny :)
Muž se dvěma mozky (1983)
Doktor Hafaurrrr... a Doktorka Úlmahajová :-D šílená kravina
Čas pomsty (1993)
Nejlepší film Dolpha :-) Ferrari, Lambo, Jimi Šušajn :-D nářez
Temný anděl (1990)
90 léta, zlaté časy :-)
5 Days of War (2011)
Krutá realita
Pivní bratři (1998)
Když jsem to viděl poprvé, tak jsem se hoooodně nasmál :-)
Veselé Velikonoce (1984)
Nejlepší ! ! !
Obhájce (2011)
Pro mě osobně velké, příjemné překvapení, herec z romantických filmů zahrál velmi dobře, příběh taky dobrý. Takže 5 hvězdiček si to zaslouží