Recenze (1 211)
Absolvent (1967)
Naprostá špička v Hoffmanově tvorbě! Absolventem dokázal, jaký je pan herec a to hned na začátku kariéry! Všiml jsem si, že čím se mi film víc líbíl, tím kratší mám komentáře. Asi to je tím, že jsem tak unešen...proto je můj komentář k Absolventovi velmi krátký: Geniální v každem směru, scénář, herci, hudba, atmosféra...Kdo neviděl, nepochopí, kdo viděl, ví o čem mluvím.
Ad Astra (2019)
Je to tam a... není to tam. Dobrých 90% filmu sledujeme vizuálně vymazlené scény se skvělým Pittem, kterému jsem absolutně nerozuměl. Nerozuměl jsem mu po celý film, o co mu jde, proč je neustále tak zádumčivý a říkal jsem si, že to asi pochopím na konci. A konec byl pro mě velmi neuspokojivý. Nepotřebuju žádné velké finále plné výbuchů a akce, ale nějaké kulervoucí rozuzlení, zásadnější konflikt nebo cokoliv co vyvolá určitou katarzi bych prostě čekal. Konec ve mě nenechal absolutně nic, z kina jsem šel s prázdnou hlavou a o filmu jsem nebyl absolutně nucený přemýšlet. Já nevím, je to parádní sci-fi co vypadá absolutně úchvatně, má zajímavě rozjetý příběh a bezchybné herce, přesto je tam jedno velké ALE. Finále a možná trošku hlubší motivace obou McBrideu mi tam schází, stejně jako vysvětlení spousty věcí, které nedávaly smysl (komplot na Pitta(?), osud posádky tří astronautů a Pittova vina, konec..). 4*
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelní záznam)
Pravda je , že tento díl je takový pulec mezi ostatními žabými díly...
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Jeden z mála Poirotů, který mě zrovna moc nezaujal, snad jen ten pejsek byl k sežrání :)
Agent bez minulosti (2002)
Jop, Bourne mě teda "dostal". Liman je dobrej řemeslník, akci vyvažují zajímavé dialogy, napětí udržuje po celou dobu filmu víceméně konstatní, Damon hraje jako o život, no a Franka Potente??Wow...
Agora (2009)
Po Agoře a jí podobných filmech, knihách či osobních zkušenostech, se vždy utvrdím v tom, jaká je církev jeden velkej shit! Pouze manipulace lidí v tomto filmu dokázala zničit po staletí shromažďované vědomosti za pouhých několik hodin a ještě si všichni mysleli, jací nejsou borci. Rozepsal bych se tu o víc o nesmyslnosti církví, o strachu z vlastního názoru, protože kdo by si troufl vystoupit na náměstí v Mekce a zavrhnout Islám? Hned by dostal kamenem a svoboda slova by dostala slušně na prdel, toto se dělo několik století a v zaostalých zemích se to děje dodnes... Zkrátka, Agora je velmi dobřé natočený historický film, bohužel občas nudí a ta náboženská látka je tu propírána s takovou vervou, že jsem měl co dělat ty nesmysly dokoukat. Chtělo to mnohem víc Rachel a míň pomatenců v rouchách... Taky mě čím dál tím více začínají římani připadat jako jediní rozumní lidé té doby.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Výborná sci-fi s výborným Osmentem a Lawem, příběhem, stylizací, atmosférou a s velkou myšlenkou...
Ajťáci (2006) (seriál)
Pouze dvě slova, která mluví za vše: Moss a Ritchmond.....2. a 3. sérka už slabší, přesto nadprůměrná.4.ka super!
Akt (1997) (divadelní záznam)
První hra Járy se dočkala velkého věhlasu. Jako Top jí osobně nepovažuj, i když o kultovní scény zde není nouze.Zde podle mě exceluje panové Weigel a Čepelka.
Akta X (1993) (seriál)
Jako kluk jsem o akta x jen slyšel, sám jsem se na to nekoukal, asi jsem měl moc velký strach. Teď po shlédnutí půly první série musí říct, že v akta x se můžete bát maximálně tak 40-ti minutové stopáže, dost dílu byla nuda a z dnešního pohledu akta x bohužel vypadají neskutečně naivně. Třeba se to v dalších sériích změní, jen nevím, jestli tomu mám dát ještě šanci. Prozatím 3*.