Recenze (39)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Spiderman začal mít koule. Po zmateném prvním filmu jsem od druhého nic neočekával. Ale jednoznačně mě překvapil a myslím si, že samotný film překonává předchozí trilogii Spidermana co se týče akce. A ten závěr, super. I hlavní postava , kterou ztvárnil Andrew Garfield, mi nepřišla tak nesympatická jako v prvním díle. Já se dobře bavil. A Elektro? Konečně pořádný záporák. A v poslední řadě nám Emička také vyrostla do krásy, jen jí to moc dlouho nevydrželo.
Avatar (2009)
Při sledování Avatara bych nejraději blil duhu :)
Bourneův odkaz (2012)
Tak po super 3 filmech sledujících Bourna tu máme dalšího bratránka z kolonií. Docela povedená záležitost, jen tomu stejně trochu něco chybělo. Doufám, že bude nějaké pokračování.
Bundy: Dítě Ameriky (2008)
No, tohle byla skutečně úchylárna.
Cizinec (2010)
Z filmu jsem si odnesl ponaučení: " Pouze Rus přežije ránu do hlavy od rozjetého motorového člunu"
Fakjů pane učiteli (2013)
Taková verze holek,co to chcou taky,pro nynější generaci teenagerů. Jen rozdíl je v tom,že mi jsme se učili jak správně trtkat. Dnešní teens už trtkat umí, a tak potřebují rady od kriminálníka, jak neskončit v mekáči. Doba se hold mění.
Godzilla (2014)
Až na ty počítačové orgie to byla jedna velká nuda. A nepomohly tomu ani 3 potvory.A to ještě jedna z nich uměla lítat.Místo toho je divák svědkem neustálého skákání z lokace do lokace a čeká na to,až Kick Ass někomu nakope hýždě. Bohužel se nezmohl na víc než na menší pyromanské číslo. Škoda ...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hobbit má své klady a zápory. Vždycky tu budou tací, kterým se to bude líbit a ti, kteří budou kritizovat. Hobbit za ty 3 hodiny sezení v kině určitě stál ;) Začátek sice trochu zdlouhavý, ale pak se to docela solidně rozjelo. Sice plno lidí určitě pěkně nas .... naštve, že film v nejlepším končí, ale alespoň se můžeme těšit na další částí ;) A ještě na závěr, souboj těch kamenných obrů ( nebo pánů hromu či jak se jim říká ) byl ve 3D luxus! ;)
Interstellar (2014)
Po tom, co jsem viděl Passengers,jsem se sem musel vrátit hodit filmu 5 hvězd. Co nás dělá lidmi?Nejen lidskost, ale i pud sebezáchovy.
Jack a obři (2013)
Docela se divím nízkému hodnocení. Myslím, že si film určitě zaslouží více než 70 %. Modernější pohádka. Pěkná princezna. Hodně akce na závěr. Za 4 hvězdy.