Recenze (180)
Mlčení (2016)
Zajímavé dílo a zajímavé téma, jen je mu ke škodě, že je tak zbytečně natažené.
Oklamaný (2017)
Napínavé, tíživé, stylové, nepředvídatelné. Kdo má rád ponuré a zajímavé snímky, tak jednoznačně doporučuji.
Dobrý časy (2017)
Zahrané to je moc hezky, napětí to má také, ale asi tak v polovině filmu jsem se začala těšit na konec a tím ukončit to zoufalé a hloupé jednání hlavního hrdiny.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Taková krásná a fantastická podívaná o ničem. Je to jako probudit se ze sna, a vy víte, že ten sen byl fantasticky kouzelný, ale nemůžete se rozpomenout o čem že vlastně byl. A co vám ten sen chtěl sdělit už vůbec nechápete.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Zprvu dobrý a zábavný, ale na konci filmu z toho bylo cítit zlo a manipulace. A to mě tedy fakt namíchlo.
Příchozí (2016)
To sledování kruhů mě chtě nechtě přivedlo do meditativního stavu a posléze do hlubokého spánku. Abych byla spravedlivá, další den jsem to dokoukala, a můj názor je, že je ten film tady dost nadhodnocený.
Síla života (2014)
Ten název filmu se podle mě vůbec nehodí k danému příběhu. Rozhodně si sílu života představuju jinak, než jak nám ji předvedla hlavní hrdinka.
Pasažéři (2016)
Moc se mi to líbilo, a nebýt toho konce, který byl jak vystřižený z Červenýho trpaslíka, tak dávám plný počet. Jinak 3D nic moc.
Cesta za Vánoční hvězdou (2012)
Pohádka jak má být. Je opravdu taková jak ji distributor popisuje. V modrých číslech je nezaslouženě.
Až po uši (2014) (seriál)
Příjemná komedie. Je zajímavá nejen dobrým obsazením hlavních postav, ale i skvělým křovím. Tolik osobnostní se v jiných filmech takhle pohromadě jen tak nevidí.