Poslední recenze (46)
Avengers: Endgame (2019)
Hulk,Iron Man, Thor, Cpt.America, Cpt.Marvel, Dr. Strange, Strážci Galaxie, Spider Man, Black Panther, Ant Man, Avengers, 11let,21 filmů. Dneska to bylo od začátku silný. Od začátku to bylo vtipný, smutný. Všechno se to propojilo. Tak jak to začalo tak to i končí. Iron Man rozpoutal tohle šílenství jako první Marvelovka co se fakt chytla. A na závěr tomu dal tečku.
Král psanec (2018)
Můj doposud nejkratší komentář.Tento film mě opravdu vtáhnul a dostal! Nic víc, nic míň.
Thor: Ragnarok (2017)
"Devil's Anus" už jen tohle vypovídá že se klasická ,,Marwellovka" vydává trochu jiným směrem. Ovšem to už všichni vědí, všude se to psalo a každý na tohle byl připraven když na film šel. Nebo tedy aspoň já ano. Ale osvědčilo se to u Avengers, Iron Mana a nebo třeba v předchozích dílech Thora. Měl jsem trošku strach že režisér není vhodným kandidátem na tenhle post. K mému údivu jsem byl mile překvapen, dialogy postav a tím i postupná dějová kompozice založená převážně na improvizaci vyšla takřka na výbornou. A však na vzdory tomu pro mě film nebyl film jako celek naprosto uspokojující. Trošku víc vážnosti by tam podle mě být mohlo. Každopádně ty trenky Hulkovi zařízli pořádně hluboko a zamlouvalo se mi to, film jsem si užil. Co bych tak ještě zmínil je hudba, perfektní. Jsem zvědavý s čím ,,přiletí" teď a jak se jim to povede. Snad to nebude stejné jako u Guardians of the Galaxy 2 kdy tam bylo využito to co bylo v jedničce ale narvali tam do toho radši balení XXL.