Recenze (139)
Atlas mraků (2012)
Naprosto nejlepší film roku 2012. Celou dobu nevíte, o co tam jde a nakonec se všechno seběhne dohromady a člověku pak akorát padá brada. Příběh tedy byl úžasný. Hudba byla super - ten závěrečný sextet mě naprosto dostal. Naprosto nejúžasnější byly herecké výkony Toma Hankse a Huga Weavinga, který hraje asi 5 záporáků, mezi nimi i jednu ženu. Vřele doporučuji všem, kdo tento film ještě neviděli.
Autosalon (2005) (pořad)
Neuvěřitelná nuda. Jediný pořad o autech, na který se koukat dá, je Top Gear.
Avengers (2012)
Kecy Iron Mana a samotný Hulk byli boží. Zbytek filmu byl průměrný.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Uděláme si citrónovou omáčku. Základem je citrón. Když nemáte citrón, tak tam dejte limetu, když ani tu nemáte, tak tam nic nedávejte...
Báječná show (2002)
Když mi bylo osm let, pouštěl jsem si tento film i několikrát týdně. Docela jsem se tehdy u toho bavil. Teď bych si to už ovšem nepustil.
Big Lebowski (1998)
Jeff Bridges zahrál skvělého bohéma. Černý humor zde teče proudem a hlášky mi stále proletují hlavou. Dokonce hláška "Řekl jsem to dost jasně!? - chvíle ticha - Promiňte, neposlouchal jsem Vás." mi trochu připomněla mě. Tenhle film je prostě legendární.
Bobovy burgery (2011) (seriál)
Je to barevné a hýbe se to. To je ale vše.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Na poprvé nic moc, na podruhé jsem byl nadšen
Bourneovo ultimátum (2007)
Stalo se mi snad poprvé, aby mi 3. díl připadl jako nejlepší. Pokaždé jsem si vychutnával dlouhé scény, při nichž se vůbec nemluví. Celý film se dá shrnout jedním slovem - PARÁDA.
Caveman (1981)
Tento film nám v rámci výuky pouštěla paní učitelka v biologii. Zlatá to paní. Zabili jsme tím 2 hodiny. Super komedie, ale po druhé už to vidět asi nemusím