Recenze (159)
Arcane (2021) (seriál)
Těžce se mi to hodnotí v porovnání s hranými seriály ovšem v kategorii kreslených filmů a seriálů je toto jednoznačně to nejlepší co jsem viděl. 86%
Armáda mrtvých (2021)
Nápad docela zajímavý. Bohužel dějově velmi plytké a předvidatelné. Vedlejší dělová linka o nenaplněných vztazích mezi otcem a dcerou potažmo přítelkyní působily až komicky. Dalo se z toho vymáčknout mnohem víc. 63 %
Black Widow (2021)
První půlhodina filmu byla komornější, temnější a méně velkolepá. Líbila se mi. Pak se to zvrhlo v klasickou řežbu a skákání v oblacích. Už ani neumím rozlišit kolik podobných filmů jsem viděl. 60%
Expedice: Džungle (2021)
Nečekal jsem mnoho a proto jsem příjemně překvapen. Zasmál jsem se, nenudil jsem se a film nebyl hloupý, což je poslední dobou docela rarita. 74%
Nikdo (2021)
Relativně vtipný, svěží a zábavný začátek vyústil v tuctový, krvavý a neoriginální závěr. 65%
Poslední souboj (2021)
Jedná se o zajímavý snímek, který je originálně natočený i odvyprávěný. I tak by za mě mohl být film o půl hodiny kratší, protože i když vyprávíš příběh 3x jinak, pořád je to stejný příběh. Akční scény natočené zajímavě a opravdu v duchu temného středověku. 79%
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Message i odkaz tohoto dokumentu je úplně v pořádku. Všichni víme, že kdyby se člověk nechoval bezohledně jak se chová, dařilo by se nám i planetě ve všech ohledech lépe. Bohužel nepřichází vůbec s ničím novým. To samozřejmě nemění nic na tom, že je důležité na tyto problémy poukazovat. Jsem rád, že na konci zaznělo, že jediným způsobem jak můžeš opravdu efektivně chránit oceány, je nejíst jeho produkty. To je v praxi samozřejmě momentálně ve velkém měřítku neproveditelné ale je to tak. Jediné co však může opravdu pomoct ochránit všeobecně život kolem nás, je trvalé snížení počtu obyvatel na na zemi.
Jako v bavlnce (2020)
Skvělý herecký výkon Rosamundy zaručeně způsobí, že poprvé v historii kinematografie budete fandit ruské mafii a že hlavní hrdinku budete zcela jistě nesnášet.
Neviditelný (2020)
Námět neviditelnosti už ve filmu sice není žádnou novinkou přesto myslím, že jsme se zde dočkali velice zajímavého a neotřelého zpracování. Musím rozhodně pochválit jak kameru tak především scénář. Po tom co hlavní hrdinka v polovině filmu našla neviditelný oblek jsem myslel, že se dočkáme manželského souboje v neviditelných oblecích a tím to celé hasne. Každopádně dopadlo to podstatně lépe. Film velice dobře gradoval a od útěku z blázince film až do konce nezpomalil. Dokonce i závěrečné rozuzlení velice příjemně překvapilo. To se dneska už až tak často nestává. Nakonec bych ještě vypíchl hlavní hrdinku, která se ve své roli musela cítit jako doma protože v podstatě pokračovala ve své roli služebnice. Rozhodně jedno z překvapení tohoto roku. Doufám pouze, že film finančně nezkrachuje kvůli coronaviru. 80 %
Rytíři spravedlnosti (2020)
I když mám rád severskou tvorbu, většinu těchto snímků vyhledávám především kvůli nějaké výrazné herecké postavě jako je například Mikkelsen. Skvělý herec, který však přes moje překvapení nebyl to nejlepší na tomto snímku. Herecké obsazení bylo velmi příjemně poskládané a od ukrajinského prostituta až po obézního IT specialistu s poruchou chování vše lahodně zapadalo. 82%