Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Temný případ (2014)
Přiznám se, že jsem ztratil řeč. Nebudu psát, co všechno tam bylo skvělé, protože to se musí viděl. Jen jedno absolutní top bych rád vypíchl a to neuvěřitelně skvělou atmosféru, kterou seriál má. Rozbitá krajina, temný svět, hnusní lidé a zničené osudy lidí. To z toho přímo sálá. Jako by to ani nebylo z Hollywoodu. 95%
Narcos (2015)
Vikingové (2013)
Neuvěřitelně zajímavé prostředí, zajímavé nové tváře. Perspektiva jednoho z nejlepších seriálů příštích let. 1. série skvělá 83% , 2. série vynikající 90%. Neuvěřitelně se těším na pokračování. Po dokoukání celého seriálu můžu říct, že pokud by seriál skončil smrtí Ragnara, vůbec nic by se nestalo.
Gilmorova děvčata (2000)
Domek z karet (2013)
Nikdy bych neřekl, že serál bez akce, v pravém slova smyslu, může takhle šlapat. Sledovat Underwooda jak ladně pluje špinavými vodami politiky přes klamstvá a podrazy, to je prostě paráda. Kevin prostě válí a i když se v podstatě jedná o one man show, musím vyzdvihnout Robin Wright, která je prostě neskutečně půvabná a sexy. Kdo by to kdy řekl, že holka z Forresta bude jednou tahkle válet. 1. série 95% 2. 95% 3. 85 %