Poslední recenze (59)
Příchozí (2016)
Levitující chleby, ruky v mlze cakajic kruhy na sklo, věčně ztraumatizovana jasnovidka. Nuda jako kráva
Vražda za vraždu (2013)
Totálně posranej konec, jinak slušný.
Místa (2014)
Celý film o ničem, nudný, trapný, hudba strašná, frustrující, odpudiva, herecky výkony nula. Žumpa = odpad
Poslední deníček (1)
největší zklamání
Warrior a Temný rytíř povstal jsou nejhorší a nejtrapnější filmy které jsem bohužel viděl! Původně jsem si tento profil založil k tomu, abych napsal co si konkrétně o filmu Warrior myslim, protože nechápu z čeho můžete být tak mimo, že to tolik hodnotíte a prožíváte. Možná až bude více času a budu opět něčím znechucen něco sesmolím.Ale momentálně se na tak rozsáhlou kritiku necítím...