Recenze (1 402)
Caveman (1981)
Zajímavé a zábavné tak prvních 10 minut, než si člověk zvykl na to hýkání a na legrační dinosaury. Pak už to bylo jen opakování viděného, vetšinou nepříliš vtipného.
Dort (2014)
Jennifer Aniston odvedla rozhodně dobrý výkon (i když tvářit se celou dobu nasraně a ztrápeně a vypouštět př tom slova typu fuck a shit zase není až tak složité), ale jinak film nestál za moc. I když šlo o velmi citlivé a tragické téma, filmu chybělo něco, co by mně vzalo za srdce, něco, proč bych měl hlavní hrdince držet palce.
Napříč vesmírem (2007)
Kdo má rád Beatles a film Moulin Rouge, tak tohle je film pro něj. Julie Taymor sice není Baz Luhrman, Evan Rachel Wood není tak krásná jako Nicole Kidman a Jim Sturgess nezpívá jako Evan McGregor, ale i tak je to zábava. Mohlo to být o 30 minut kratší a nemusely tam být některé scény (například jsem nepochopil, proč tam byla ta písnička T.V. Carpio s americkýma fotbalistama) a uvažoval bych i o 5 hvězdách.
Zlatá klícka (2013)
Hrozně milý film, který, i když byl hrozně jednoduchý, na mně zapůsobil svojí srdečností a přímostí hlavních hrdinů, kteří se dostali opravdu do nezáviděníhodné situace. Jediná protivná postava byla paní Reichertová a té se na konci dostalo, co si zasloužila a ostatní si mohli na konci užít zasloužený a spravedlivý závěr.
Letní lásky (2014)
Jestli to takhle chodí na každém malém městě v Holandsku jako v tomhle filmu, tak teda těbuch. Tam nebyl skoro nikdo normální a nedivím se Anně, že hledala nějakou jinou budoucnost než být zbouchnutá dělníkem po pádu z koně. Anna samotná byla okouzlující a hodně jsem jí přál, aby se z toho katolicko-šovinistkého bordelu dostala. Lesbická láska byla spíš okrajovou záležitostí, klidně mohla Anna potkat kluka - hlavně, že našla někoho, kdo byl jiný a nepatřil mezi to místní panoptikum. Jak se mi ale Anna líbila, tak představitelka Leny nejen že nebyla hezká (to by asi zas tak nevadilo), ale vůbec neuměla hrát a furt se jenom tak divně koukala a hýbala hlavou - její příjezd v tomhle směru filmu spíš uškodil.
Ten třetí (2013)
Překombinované, s mnoha nelogičtnostmi a závěrem, který byl nezvládnutý. Přesto mě na to bavilo koukat a tyhle pro někoho asi zásadní nedostatky mně v případě tohohle filmu zas až tak nevadily. Nevím, čím to bylo, film prostě vyzařoval takovou zvláštní auru.
Paša (1968)
Možná to bylo mezi hlavními dvěma akcemi trochu pomalé a nudné, ale tak se prostě v té době filmy dělaly. Člověk při tom aspoň nedostal epileptický záchvat. Rád se na tyhle detektivky dívám, i když úplně můj šálek kávy to není.
Toho dne (2003)
Tak chtěl být tento film ujetý a jiný, až mě z toho málem klepla pepka. Hlavně ústřední bláznivka mě lezla nesnesitelně krkem. taky bych jí zabil.
Zánik samoty Berhof (1983)
Hodně drsné - nejsem pamětník, ale v pohraničí to muselo tehdy na konci války bejt vo hubu ať jste byli Češi, Nemci nebo Poláci. Atmosféra se dala krájet a i příběh byl hodně zajímavý a dobře zpracovaný. Akorát chování těch 3 werewolfů mi připadalo tak nějak samoúčelný - proč tam na tý samotě tak dlouho tvrdli, když už věděli, že po nic jdou?
Běž, chlapče, běž (2013)
Díky tomu, že Sulik byl hodně sympatický a přirozený a že to byla většinu filmu docela dobrodružná a zábavná naháněná, tak mi nevadil takový divný konec, kdy se po příjezdů Rusáků jaksi nevědělo, jak film ukončit. Úplně debilní mi přišel samotný konec s opravdovým Sulikem někde v Izraeli.