Oblíbené filmy (8)
Počátek (2010)
Všemocný (2011)
Dámičky v sekáči (2011)
Řeka (1984)
Chceš mě, chci tě (2009)
Útěk do divočiny (2007)
Bílá masajka (2005)
Tísňová linka (2013)
Skvělé herecké výkony....Napínák až do konce. Ten konec.....no dobrá. Ale zážitek fakt skvělý doporučuji.