Recenze (920)
Útěk do divočiny (2007)
Duševní očistec aneb romantika jako prase :-)
Ďábel (2010)
Ďábel neměl svůj den. Psychoteror zapomněl asi doma na nočním stolku vedle skleničky se zubní náhradou. 2,5*
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Amerika šedesátých let, úžasné oldschool písničky, poklidné předměstí a strasti a slasti vyprávěné dvěma puberťáky. Hodně příjemná pohodovka. 4,5*
Lovná zvěř (1986)
Jeden z těch filmů, který tvůrci mysleli nejspíš smrtelně vážně, ale výsledkem je komická zhovadilost. Jinými slovy, to je tak blbé, až je to dobré. Hudba skvostná, Cassandra Delaney uaaaaaaa 3,5*
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Emoce se dají vydojit a pořádně zpěněžit z čehokoliv. Třeba i z postavení baráku.
Království hříchů (2003)
Nechápu, proč se shity točí a proč já se na něj dívám. Navíc, to ty polonahý zpocený holky musejí lézt po čtyřech v Simandlových filmech jen v dolech? Co takhle jednou v cukrárně, květinářství....nebo IT oddělení! Už asi vím, proč se na to dívám :-)
Černá smrt (2010)
Prospáno. Zbožného "Boromira" bylo ubíjející poslouchat.
Barbarella (1968)
Barbarella, ach Barbarella :-)
Rozchod (2009)
Životadárný hormonální koktejl složený z adrenalinu, noradrenalinu, fenylethylaminu, dopaminu a oxytocinu. Ale pak ty následky :-)
Skála (1996)
Cage v křeči a kýble patosu. Nudaaaaaaaaaaa.