Recenze (151)
Wonder Woman 1984 (2020)
WTF?
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ok, rozhodně to je lepší, než původní verze, jen škoda, že v takové podobě to nevyšlo 3 roky zpět. Každopádně furt to nemá na konkurenci, bohužel. Určitě to nemuselo mít 4 hodiny, tolik slow-motion záběrů a cringe cgi asi nebudu zmiňovat...Ale zase chápu, že někde se ty miliony, které dostal na dokončení, utratit musely. :)
Star Trek: Discovery - Terra Firma, 2. část (2020) (epizoda)
Proč sakra v každém díle bulí jak malé děcko... FML
Batmetal (2014)
1 2 3 4 5 6 7 8 1 2 3 4 5 6 7 8
Bloodshot (2020)
Nenapadá mě jediný film, kde by Vin neměl jeho parádní tílko....45%
Prokletá (2020) (seriál)
Docela sem se na to těšil, ale bohužel „menší slátanina“... Že Artuš vypadá, tak, jak vypadá - OK. Že je tam nečekaně LGBT - OK. Že je Merlin ožrala - OK. Že to nemá s „předlohou“ nic společného - VELKÝ ŠPATNÝ. Že příběh je totální shit - VELKÝ ŠPATNÝ. Efekty teda docela LIDL, ale to se dalo čekat, aspoň lokace vypadaly fajn. Atmosféra nulová vyjma 2 dílů. 40%
Dolittle (2020)
Čekal sem to mnohem horší po všech " strašných recenzích"...
S Babicou v karanténě (2020) (pořad)
Poejte se na to, parádní záležitost. Jyrka válí jako nikdy! Trocha sole, křupky a je to doma. Kvrdly, kvrdly, kvrdly...90%
Le Mans '66 (2019)
EPIC.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Fajn akce/souboje, fajn efekty, ale to evidentně každý očekává. :) Hromada nonsense a cringe momentů... Já nevím, asi se na to budu muset podívat znova....