Recenze (152)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Na můj vkus málo slow motion záběru a příběh až moc originální... Ještě horší než první díl.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film si na nic nehraje, celou dobu drží tempo a hlavní dvojice si sedla. Finále proti jedničce dost komorní, zakončení vzhledem ke stavu universa ucházející. Určitě si to nezasloužilo takový „hejt“, který všude byl... Na základě toho o * víc.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tolik potencionálu, ale ne, uděláme „nonsense blockbuster“, kde se budou všichni chovat přesně podle šablony a předvídatelně až to bolí... Vypadá to epicky, ale to je bohužel všechno.
Rod Draka - Druhý svého jména (2022) (epizoda)
lol
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Nejlepší na tom je, když epizoda skončí, začne hrát super soundtrack a podíváte se na ucházející „malůvky“. Nic víc, nic míň...
Spider-Man: Bez domova (2021)
i'm gonna put some dirt in your eye.
Duna (2021)
Předlohu jsem nečetl, původní film byl jednoduše "meh". Trošku jsem se bál co očekávat a byl jsem příjemně překvapen. Určitě jděte shlédnout do kina, nebo budete litovat! Naprosto super audio-vizuál, čím větší plátno, tím větší zážitek. K dokonalosti mi tam pár věcí chybělo, ale to se určitě srovná, až se podívám znova, případně v návaznosti na pokračování, které prostě musí být! „V půlce příběhu mi vzali knížku a řekli, že pokračování možná bude za rok, nebo dva...“
Válka zítřka (2021)
Ach jo, to už dneska neumí nikdo udělat pořádné sci-fi, které nebude plné klišé, nelogičnosti, non-sense rozhodnutí postav a bez stupidního scénáře? Haló, rád bych viděl smysl toho všeho. Skoro každá druhá věc ve filmu nedává smysl... Podle traileru to vypadalo parádně, těšil sem se, ale tady to totálně zabil béčkový scénář - nápad fajn, provedení mnohem horší. Trošku „vykrádačka“ vícero filmů, ale to vem čert, když to fungovalo - Nejvíc mi to připomínalo Edge of Tomorrow, ale to je spíš hodně retardovaný, „mladší bráška“. :) 35% za sympatické obsazení, efekty a původní myšlenku...
Kouzelný drak (2021)
Aladin v jiném kabátku. Animáky Netflixu poslední dobou jdou! 85% PS: Je to Aladin, nebo Aladdin. ;-)
Sweet Tooth: Chlapec s parožím (2021) (seriál)
Co dodat... originální, zábavné, bez nějakých klišé, žádné vnucené lgbt atd., jak je poslední dobou všude zvykem... Paráda! Teď jen doufat, že to Netflix nezruší, jako spoustu dalších věcí po první sérii.