Recenze (154)
Avengers: Age of Ultron (2015)
až na ten český katastrofální dabing, totální pecka...
Fantastická čtyřka (2015)
Byl jsem velmi zklamaný.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
solidní reinkarnace seriálu.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
A je po hladových hrách...
Jurský svět (2015)
Pořád to samé do kola...ale tak hlavně, že to pořád sype.
Tchyně (2015) (pořad)
super odpad!!!! Stačilo mi asi 5minut.
V hlavě (2015)
Vhodné pro děti do 6ti let...jinak hrůza.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
dalo se to čekat, ale takovou katastrofu jsem nečekal.
Fair Play (2014)
docela slušný český film
Godzilla (2014)
Godzilla co má laser? Oplodněná kobylka, bez pohlavního styku??? WTF?!