Recenze (154)
Tchyně (2015) (pořad)
super odpad!!!! Stačilo mi asi 5minut.
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
solidní reinkarnace seriálu.
Fantastická čtyřka (2015)
Byl jsem velmi zklamaný.
Jurský svět (2015)
Pořád to samé do kola...ale tak hlavně, že to pořád sype.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
A je po hladových hrách...
Má pekelná kočka (2011) (seriál)
Brutálni blbost
Fair Play (2014)
docela slušný český film
V hlavě (2015)
Vhodné pro děti do 6ti let...jinak hrůza.
Avengers: Age of Ultron (2015)
až na ten český katastrofální dabing, totální pecka...
Žralokonádo (2013) (TV film)
jen nechápu jak žraloci mohli vydržet bez vody a ještě k tomu v tornádu. A o absenci jiných ryb ani nemluvím... Herci katastrofa, no a tak by se dalo pokračovat.