Recenze (1 107)
Cargo (2017)
Kto sa už prejedol otravného Walking Dead, toto je ideálny kandidát (s komornejším obsahom). Martin Freeman svojim chovaním niekedy pripomína Mrs. Beana, a to už je čo povedať do thrillerového žánru... !
Pomsta (2017)
Kto chce vidieť nového Tarkovského nech ide o dom ďalej. Krvi sa tu minulo viac než v Braindead.
Déšť (2018) (seriál)
Pozreté komplet. Spravil by som lepšie, keby som 8 hodín mokol v daždi.
Noční hra (2018)
Od tvorcov Horrible Bosses som čakal lepšiu zábavu. Toto je na hranici trapnosti (scénka v bare).
24 hodin života (2017)
Ale áno, prečo nie. Potešil R-Rating. Poctivý béčkový akčňák.
Paříž 15:17 (2018)
Najhorší Clintov film v kariére, alebo ako sa chlapci s IQ tykve v škole flákali, k strýčkovi Samovi do armády nastúpili a vlak spasili... Inými slovami, ak chcete natočiť neodškriepiteľne hrdinský čin ako frašku, toto je ukážkový príklad.
Hostile (2017)
Rozhodne lepšie než posledné Gensove filmy, ktorý tu bol za producenta. Bohužiaľ, zlaté časy New French Extremity sú nenávratne preč...
Nepřátelé (2017)
Až na ten happy-end neodpovedajúci celému filmu...
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Otrasná nuda. Jediné, čo sa stratilo vo vesmíre, je logika.
Teror (2018) (seriál)
Toto spraví reklama a marketing so stádom oviec. Absolútne priemerné - dejovo, aj prevedením (hlavne tá digitálna zima a papundeklové exteriéry).