Recenze (1 107)
Hora mezi námi (2017)
Druhé The Edge z 1997 sa síce nekonalo, ale pozerateľné to je. Herecké výkony na úrovni.
Beyond Skyline (2017)
Ajajaj, už trailer neveštil nič dobrého. Veľmi slabý odvar jednotky, ktorú mám docela rád. Beyond Skyline tancuje snáď na všetky možné filmové žánre (vrátane Uwaisovho kung-fu... WTF), ale nič z toho nefunguje.
Thelma (2017)
Norwegian Carrie.
The Crucifixion (2017)
Jediný, komu by sa zišiel exorcista, je sám Xavier Gens. Neuveriteľný prepad do sračiek. Hviezdička za rumunských vidlákov, z ktorých všetci študovali na Oxforde. Tak aspoň na tom som sa zasmial.
Miley Cyrus - Bangerz Tour (2014) (koncert)
Za kulisy dávam skvostnú jednu ★
Vražda v Orient expresu (2017)
Predlohu som nečítal, seriál nevidel. A predpokladám, že film bol robený práve pre takýchto ľudí. Ale Bože, ten akcent. Nech mi nikto nehovorí, že takto rozpráva "najlepší detektív na svete". A v ktorej prdeli? V Tanzánii?! Solídne nudné.
Stopy spravedlnosti (2017)
Jackie v úlohe starého zlomeného muža... v úvode vám ho bude tak ľúto, že by ste mu najradšej kúpili invalidný vozík. Po pár minútach (a pár tlakoch auta do kopca) sa z neho stáva... Monkey King! Akčné scény slušné, avšak ten politický balast mi bol totálne u riti, kto je na to zvedavý pri jeho filmoch... Korbáč bolesti bol upletený u Brosnana a jeho ženy - milenka, milenec, samozrejme všetko "funkčne" zakomponované do deja. Možno až raz vyjde EXTENDED Version, dočkáme sa aj nejakej spojitosti s Brosnanovou dcérou, ktorá je tu spomenutá len menovite a na fotke (sorry, to by som už nepozrel ani keby to bolo porno). Nedá mi nespomenúť si na Arnolda (Collateral Damage *obete-žena, syn* je možno len náhoda), ale aj ten, keď sa pokúsil o nejakú vážnejšiu mimiku, dobre pohorel. Alebo si zoberte takého Gibsona. Jeho Mad Max *obete-žena, syn* dopadol skvele, ale výplach Edge of Darkness *obeť-dcéra*, zhorel na politike. Taký film na jeden kuk z VHS pôžičovne. Marketing spravil svoje, tých 81% tuná, možno v inej galaxii.
Future Man (2017) (seriál)
Pomer vtipnosť vs. trapnosť 10/90 %. (horko-ťažko dopozeraná kompletná sezóna, nášup u mňa nehrozí).
The Punisher (2017) (seriál)
Zatiaľ najlepší seriál z Defenderovského sveta.
Liga spravedlnosti (2017)
A zas dementná miss Gadot, s mužným kxichtom a ešte prijebanejším akcentom... DC, Marvel... tie dve hovná smrdia rovnako...