Recenze (436)
TRON: Legacy 3D (2010)
Totální nářez!!! Tenhle film nemá chybu a můžu jen litovat, že jsem na něm nebyl v kině a neviděl tu dokonalost 3D a úchvatný hudební doprovod pod taktovkou Daft Punk. Tenhle soundtrack mi asi bude hučet v hlavě pěkně dlouho :-) 90%
Tři dny ke svobodě (2010)
Nářez!!! 90%
Sociální síť (2010)
Vynikající drama, které pro mě navíc táhne geniální soundtrack. Shlédnuto 4x a film tak putuje do mé TOP10.
Černá labuť (2010)
Excelentní a ohromující drama, které mi v závěrečné půl hodině totálně sebralo dech a já jen koukal a koukal. Neuvěřitelně strhující a hlavně výborně zahraná role v podání Natalie Portman a Vincenta Cassela. Aronofsky opět nezklamal a jeho rukopis typický pro Requiem pro sen je zde cítit v každém záběru. Do toho všeho samozřejmě stále hrající symfonie z Labutího jezera, která dokonale brnká na nervy. Na druhou stranu musím říct, že tento film je přesně ten typ na který se už divák podruhé nejspíš nepodívá. 90% ale stále je pro Aronofskyho nejlepší dílo Fontána, která mi přišla dokonale originální a jejíž depresivní soundtrack mě i dnes dostává do kolen. Black Swan je pro mě až moc podobný Requiem pro sen. Nezbývá než ale opět uznale pokývnout Aronofskymu. Vynikající!!!
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Geniální seriál s dokonalým scénářem a působivou atmosférou Ameriky z 20.let. Nejde jinak, než hltat každičkou větu, každou scénu tohoto vynikajícího díla. Na seriálu je skutečně znát práce zkušených režisérů v čele s Martinem Scorsesem a scénáristický rukopis Terence Wintera, kterého známe jistě ve spojení se ságou o Rodině Sopránů. Nemám cokoliv co Impériu vytknout. Dokonce i obsazení Stevea Buscemiho do hlavní role se ukázalo jako velice promyšlený tah. Zapomeňte na jeho předchozí role trapných zkrachovalců nebo pedofilů(Con Air). Steve Buscemi je charismatický ďábel a já doslova hltám a těším se na každou jeho větu. Impérium je dokonalé po všech stránkách. Skládá se z 12ti dílů, je ale potřeba vyzdvihnout, že ne všechny jsou bezchybné (paradoxně první díl mi přišel nejhorší a jeho první vysvětlovací polovina mě příliš nebavila) ale jako celek je Impérium vynikající kinematografický počin z produkce HBO. 99%
Pátý element (1997)
Jeden z nejlepších Willisův filmů.
Počátek (2010)
Nadávejte mi, pranýřujte mě ale počátek mi až tak nesedl. Jeho kvalitu a zpracování nelze zpochybňovat. Konec konců, točí to Christopher Nolan ale tenhle film pro mě nemá absolutně žádnou duši. Půlka postav mi byla naprosto ukradená a až zbytečně se tlačilo na pilu ke konci filmu. Pořád muselo něco vybuchovat, svištět vzduchem a ke konci místo aby to všechno gradovalo, tak to spíš padalo do průměru. Navíc Nolan narozdíl od Temnýho rytíře příliš dobře nezvládl akční scény. Byly zmatené, nepřehledné. DiCaprio ale všechno zachraňuje. I přesto to hodnotím pozitivně za velmi dobrý napád ale je to pro mě trochu zklamání. Chtěl jsem druhý Matrix, to ale nevyšlo. 85%
Iron Man 2 (2010)
Já jsem naprosto spokojen. Pořád stejně hravé, zábavné a sympatické. Pro mě dokonce lepší než jednička. Nemám jakýkoliv vážných výhrad. 90%
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Bezchybné, špičkové dílo. Wall Street 1 to sice podle mě nepřekonalo ale vidím to jako plnohodnotné pokračování, které si i po těch letech drží laťku velmi vysoko. Oliver Stone to dokázal a nezklamal mě. 90%
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Kraus je nejlepší. 4x už jsem byl v divadle Ponec na natáčení jednotlivých dílů a celé publikum se tam válelo smíchy. Kraus je jedna z mála českých celebrit, které si lze vážit. Ostatní jsou jen rádoby umělci, co se tváří že něco umí.