Recenze (436)
Likvidátor (1996)
Béčková filmová klasika se vším co k ní patří.
Nabít a zabít (2006)
Skvělý filmový zážitek, který ale díky svému naprosto nepředvídatelnému konci ztrácí kouzlo druhé projekce. Na poprvé film ale nejde jinak než doporučit.
Lovci duchů (2005) (seriál)
Příjemný seriál o lovcích duchů, který i v současné třetí sérii nenudí a tak mé původní hodnocení 4 hvězdiček zvedám na 5. Lovci duchů začínají být pomalu ale jistě seriálovou klasikou, která stojí za pozornost.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
South Park nemohl být lépe zfilmován. Velkou zásluhu na tom má také dokonalý soundtrack, který mě sice sám o sobě příliš neoslovil ale ve filmu je naprosto dokonalý a sedí do něj jak ušitý. Peklo na Zemi je jinak série za sebou jdoucích vtipů při který jsem se válel smíchy. Může za to právě tento film po kterém jsem na určitou dobu seriály celkem dost propadl a sledoval jeden díl za druhým. Brilantní a pro mě jeden z nejlepších animovaných filmů.
Spáči (1996)
Spáči se mohou klidně řadit k takovým filmovým skvostům jako Vykoupení z věznice Shawshank nebo Zelená míle. Opět jde o velmi silné drama, které vás pohltí a nepoznáte co je nuda i přes celkem dlouho délku filmové stopáže. Spáči nenechají nikoho chládným. Herecké výkony hlavně mladíků v první půli jsou opravdu skvěle zahrané a spolu s RainManem jsou Spáči Levinsonovi nejlepší filmy.
Obchodník se smrtí (2005)
Jeden z nejlepších filmů s Nicolasem Cagem v roli obchodníka se zbraněmi. Výborný scénář, herci, režie. Nemám co bych filmu vytknul.