Oblíbené filmy (10)
Policejní akademie (1984)
V česku jistě není nikdo, kdo by to po 10ti letních reprízách neviděl. A mě ty reprízy skutečně nevadí, ba právě naopak. Nikdy mě nepřestane bavit filmová komediálně stereotypní blbost policajtů.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Kingsman: Tajná služba (2014)
The Divide (2011)
Nic nás nerozdělí (2012)
You Instead (2011)
Tak tohle mi prostě sedlo. Mezi všemi těmi sáhodlouhými, drahými veledíly, mi tenhle nezávislý, komplexní film doslova učaroval. A stačila k tomu jen nefalšovaná festivalová atmoška, hudba a dva sympatičtí herci, kteří skutečně umí hrát. Protože když to umí, tak i ve dvou mohou odehrát velké emotivní divadlo. Sežrala jsem jim to i s navijákem.
Zombieland (2009)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Skvělá scifi jednohubka na sobotní večer... trochu složitější děj, u kterého člověk nesmí jít ani na záchod, ale to nevadí, protože akce a sympatické obsazení mě sami o sobě udrží v křesle až do konce fimu.