Recenze (52)
A Morning Alarm (1896)
Jedna se o vyjezd pozarniku, ne o nejake zavody...
Bestiář (2007)
Zoufaly pokus zoufale feministky Nesvadbove, ktery jsem si musel davat na 4x, protoze jsem u toho stridave usinal a stridave se mi z toho delalo zle. Pokud se nejaka zena diva takto na muze, tak by mela vyhledat psychiatrickou pomoc.
Bořiči mýtů (2003) (pořad)
Je to prekvapive kvalitni. Z pocatku mi to prislo trochu podivne, az nesmyslne, ale casem jsem si na tom vybudoval slusnou zavislost.
Crash Road (2007)
Boze, zac?!
Darwinovy ceny (2006)
Jedna hvezdicka navic za Borice mytu jako prodejce ukradeneho vojenskeho materialu.
Dead or Alive: Hanzaisha (1999)
Konec tomu opravdu nasadil korunu - skoda.
Dek hor (2006)
Neskutecna nuda, nic, co by tu uz tisickrat nebylo v jinych variacich. Dej se vlece pomalu a bez napadu, strasidelne to neni vubec, je to spis takove detske skolni drama.
Deset dní, které otřásly světem (1928)
Perfektni remeslne zpracovani, jinak desna nuda a prekrucovani dejin - mel jsem problem vydrzet to do konce.
Džicuroku Andó Noboru kjódóden: Rekka (2002)
Kvalitni japonska akcni zalezitost, ma to spad i napad - libilo moc!
Gokudó kjófu daigekidžó: Gozu (2003)
*** a to jen za zaverecny porod, konkretne za pasaz s rukou. Mleko uz bylo ve Visitorovi Q, ktery je mnohem lepsi. U Gozu jsem se docela nudil.