Recenze (3 854)
Sex O'Clock (2023) (seriál)
1) takhle skvělý casting jsem už dlouho neviděl (mezi odpadky co se v ČR běžně točí). 2) takhle skvělé dialogy jsem už dlouho neviděl (mezi odpadky co se v ČR běžně točí). 3) takhle nestydatě vykradený seriál jsem už dlouho neviděl (nejen mezi odpadky co se v ČR běžně točí)… proč ne plný počet? Na woke se tlačí až moc (obzvlášť mezi odpadky co se v ČR běžně točí), působí to strašně uměle.
Apokalypsa Z: Začátek konce (2024)
“Daniel Romero - odborník na bezpečnost” mě pobavil :). Virus TSJ už tak moc ne. Nechápu proč odkazovat na praotce zombie žánru a pak se komplet na pravidla vykašlat. To co tam pobíhá a kouše do lidí v žádném případně nejsou zombie (na druhou stranu nutno uznat, žádné slovo na “z” tam také nepadne). Bohužel drtivou většinu času se nic neděje, a zbytek je debilní víc než bych si přál (ano… jaký šok, že ten vrtulník tam už nebyl). No… a teď závěr. Vyloženě mi hnul žlučí. Dojem “pilot k seriálu” (co neexistuje) vyloženě vše zabil. To bohužel moc prostoru v hodnocení nedává. Za pozitivum beru snad jen minimální woke propagandu (moderní pár, pro který nebyla loď dost moderní byl spíš úsměvný) a i to se dnes počítá.
Pekelná jízda (2008)
Ty dialogy jsou strašný! Taková kadence retardovaných keců za minutu se jen tak nevidí. Když se k tomu přidá neschopnost toho mamlase udržet kontinuitu mezi záběry (nebo v ději vůbec) sledování atakuje hranici nesnesitelnosti. A pokud je někdo gay, nemá vztah k jízdě na dvou kolech nebo trpí amaxofobii můzě dát rovnou odpad (ideálně se vyhnout tomuto veledílu obloukem). A takový teplouš s cyclophobií bude mít doslova noční můry a nedoplatí se na terapiích. Prostě fujky. Všichni ostatní pokud ale dáte na TV “mute” (když někdo klape pusou), nebo si pustíte místo zvuku oblíbené album (něčeho drsňáckého) je z toho jiný film. Jezdí se tam na pohodu (cruiser ride žádné sport bike závodění), prsa všude (a nejen prsa) a to se hodinu dvacet dá vydržet. Obzvlášť když už máte zazimováno…
Die Alone (2024)
Jsou filmy, které prostě chci mít rád. Popis děje vypadá slibně. Casting vypadá slibně. Žádná DEI politická agitka nebo “reprezentace”. Řekněme, že hodnocení už od úvodních titulků je v očekávání pěti hvězdiček. O to víc mrzí kopance. 1) už v třetí minutě je jasné, že něco smrdí (po havárii se probudí jinak oblečený a v jiném autě!) což toho kdo si všimne nastartuje, toho kdo ne se bude nehorázně nudit a vztekat jak je to vo hovně. 2) 1/2 filmu je opravdu utahaná. Děj se vleče neskutečně (a Frank Grillo nikde) a druhá polovina oproti tomu nabere raketovou rychlost. 3) Technologická nekonzistence… telefony nesedí. Telefon v ptačí budce vše podělal (a být tam vůbec nemusel). Zabilo to dojem z pointy. Jinak skoro na plný počet. Víc neprozradím :).
Coco (2017)
Nepřirozeně jednobarevný film. Jaktože u fašounů prošel zcela ne-diverzní film? Žádní běloši, černoši, asiaté nebo gayové. To nedává smysl. Taky si říkám, proč se to jmenuje po bábrdli, když tam nejvíc poletuje nějaké cikáně (co krade fotky a kytary)? Naštěstí po 22 minutě umře (nebo nějak se dostane mezi mrtvoly) a vše do sebe zapadne. Protože se autoři nesoustředí na woke, ale na zápletku, postavy a vyprávění příběhu, je z toho ve výsledku fantastický film co po všech stránkách funguje. Teda až na krákorání… to byl voser. Pozn.: ty podprahové lebky všude jsou neuvěřitelné (oblouk mostu a dvě lanovky, dveře do metra… stačí se jen dívat :)).
Agatha: Za vším schovaná (2024) (seriál)
Proč nejprotivnější postava z nevalného seriálu dostala vlastní show? Protože bylo politicky třeba natočit seriál o lesbách pro lesby. Jiný důvod tohle veledílo opravdu nemá. Podrobně do nejbolestivějších detailů u jednotlivých epizod.
Agatha: Za vším schovaná - Matka jediná (2024) (epizoda)
Ach… můj… Bože… máme rok 1750 a protivnou lesbu postihlo náhlé těhotenství (asi po tom citronu). A protože to je moderní rok 1750 (jako na dějiny otroctví zapomeňte), sledujeme groteskně diverzí společnost, kde dominují ženy (a kozy). Pak přijde totální dějová demence (neměla náhodou vyměnit syna za Darkhold?) a tím to zdaleka nekončí. Naprosto nic co seriál předvedl tímto závěrem pozbylo smysl. A nejvíc mě uráží ambice naznačit, že tohle někam hodlá pokračovat.
Agatha: Za vším schovaná - Za ruku mě vem a slávy dosáhnem (2024) (epizoda)
Jo, jak rozřízla nožem kulisu, to byl trikový vrchol kinematografie 21 století… pak ty brutální berličky proč se děje to a nebo ono… uf… po minulé (chytře napsané) epizodě zase zpět do žumpy. Idiotské konverzace, debilní (a nesmyslné) zvraty. Komplet všechny postavy přehrávají tak groteskně, až je přesně vidět, že důvod proč tu jsou není herecký talent. A pak Nechutňák v kostýmu princezny (s roztrhanými kalhotami). 2x fuj, že to má ještě jednu epizodu. Takhle to mohlo klidně končit…
Lioness - Beware the Old Soldier (2024) (epizoda)
***** ? …asi. Že by se mávnutím kouzelného proutku stala z nelogické feministické agitky pětihvězdičková zábava? Hysterka, nanynka, slepice, frigida a mužatka dostaly záchvat inteligence a konečně používají tu věc mezi ušima? Tak na tohle si troufnu až na konci řady. Náplast je třeba také strhnout najednou (ne po částech).
Agatha: Za vším schovaná - Dech smti cítím vát (2024) (epizoda)
Už jen náznak připodobněni Nechutňáka k Zlobě, zasluhuje odpad. Nicméně epizodu táhne “čarodějnice z Itálie” a je zdaleka nejlepší a nejpropracovanější co seriál zatím předvedl. Pozn.: vážně se nikdo nepozastavil nad tím, kam (a že) zmizela jedna z čarodějnic?