Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi

Recenze (3 552)

plakát

Gentlemani (2024) (seriál) 

Takže Guy vzal 5 let starý film a z bez mála dvou hodím (ze kterých mě mimochodem cca 1/3 stopáže svou zbytečnou teatrálností srala) nafoukl obsah na ČTYŘNÁSOBEK!? Tak tohle fakt nevím jestli dám… (uvidíme za nějakých 8 hodin).

plakát

Světlonoc (2022) odpad!

Jsem si zase naběhl… asi díky dyslexii jsem název četl jako Světlonoš. A místo filmu o padlém andělovi jsem se dočkal totálně schizofrenní feministické agitky. Pipka se tak zabrala do démonizace křupanova někde na Slovensku (a líčení všech chlapů jako úchyláků) tak moc, že úplně zapomněla na nějaký příběh. Prostě se tam skládá jeden bizár za druhým (čím víc šokovat, tím lépe). Prostě co se děje a proč? Ani ťuk logiky. Asi na to mám málo chromozomů X, abych tu náhodnou smršť (a hloubku) myšlenek pochopil. A nepomohlo tomu ani to, že se tam snad každá ženská svlékla, nebo měla sex.

plakát

610 metrů nad zemí (2022) 

Tenhle film to měl u mě těžký… 1) distributor opět domrvil název (to nesnáším a film si mě automaticky před-nasral). 2) jedna z hlavních postav je (relativně) normální. Druhá je kráva 100% času. 3) každá anténa má u sebe i “anténí domeček” (elektrikáři vědí). Tahle atrapa má hovno. Plus na to jak jsou vysoko, nemá anténa dostatečné jištění (vršek by se klátil jak stéblo trávy). Jeden by prostě řekl, že když už si vzali inspiraci v reálném vysílači, vezmou si toho více než výšku. Totálně tím u mě zabili nějakou míru realističnosti. 4) v té vteřině, kdy zahodily boty (na rozpálené železné konstrukci) mě začal film brutálně vytáčet a idiocie s nabíjení dronu zabily vše definitivně … Nejhorší je, že místo kokotin (co vymýšlely) nestačilo náhodou prostě jen vyřadit z provozu to světýlko nahoře? To, že vysílač přestal blikat (bezpečnostní riziko pro letadla), nepřivolalo by náhodou někoho zaručeně hned po první noci? Jediné co mi zvedlo náladu bylo “scénáristické osvěžení” v 90té minutě.

plakát

In the Land of Saints and Sinners (2023) 

Stylové a utahané. Velice stručně řečeno. Do toho pár silně nelogických momentů a balancujeme mezi průměrem a podprůměrem. Za sebe oceňuji myšlenku děj zasadit do kontextu reálných událostí. Dobrá myšlenka a sakra mě bavila ta angličtina (dodala správnou atmosféru).

plakát

Sestřičky (1983) 

Asi na mě taky leze ten neomarxismus, ale film se mi vyloženě zhnusil scénou jak tlusťoch nahání po baráku (a po dvoře)  sestřičku a “ne” nebere jako odpověď. Fakt nevím co u téhle scény režisér hulil, když chvilku vypadá sestřička vyděšeně, pak tančí okolo stolu pobaveně jak jí nemůže tlusťoch chytit. Pak panický útěk. Pak se zase směje, najednou blik a bere na něj zase vyděšená sekeru. A do toho taková rozšafná veselá hudba (protože znásilnění, když se o něj pokouší tlusťoch je děsná prdel). Jako sorry, ale nechutněji ta scéna natočit nešla. A film jako takový? Nadržená 18ka trpí celý film, že je panna a - bacha spoiler - nakonec ji někdo přefikne. A tohle má 70%.

plakát

Ricky Stanicky (2024) 

Ve dvacáté minutě se s retardovaně křečovité komedie stala trapná woke sračka. Pak už to bylo jen debilní a debilnějsí. A Cena je většinou vyloženě nechutnej. Prakticky každá cílená scéna (o které si myslí Farrelly že je vtipná), je vrchol trapnosti, nechutnosti nebo nudy. Příklad za všechny je rabín na obřízce co má pocit, že je na stand-upu, nebo ten druhý debil co “přišel, zatrapčil a odešel”. Jediná chvíle, kdy jsem se zasmál byla scéna u videa z konference “hulíte o 106”.

plakát

Red Right Hand (2024) 

Film má dva celkem zásadní problémy. První je utahané tempo s tunou vidláckých keců. Druhý je lacině pitomý děj, co se za každou cenu snaží držet pod rouškou uvěřitelnosti při zemi. Přitom servíruje jednu blbost za druhou. Nějak nechápu jak na tohle ukecali dvojku Bloom - MacDowel.

plakát

Tajemství polévky rámen (2008) 

Takový zvláštně schizofrenní film. Jako kdyby sám nevěděl jak se profilovat a kam směřovat. Začátek je vyloženě debilní (ta naivní love-story vsuvka jen pipku degradovala na úroveň drůbeže co si namlátí pokaždé, když ji někdo ukáže zrní pod sklem). Jakmile ale začne interakce s “učitelem”, film začne fungovat úplně jinak. Pak si zase scénář “vzpomene”, že pipka asi potřebuje protáhnout otvory a máme tu zase love-story… dojemná hudba, citové drama (hotová Sophiina volba). Pak zase zpět “učíme se vařit”, ale už bez vzdoru a “interakce”. Vše hrozně na vážno a hluboce filozoficky. Jako bonus je přednes těch mouder japonsky pipce co japonsky neumí… velice efektivní. Hudba dojemná. Divák pláče, protože pipka nepoznala lásku a tak neumí uvařit polévku “od srdce”. A pak zase love-story. A konec.

plakát

Metoda Markovič: Hojer - Cesta ke světlu (2024) (epizoda) 

Epizoda naprosto neskrytě potvrzuje zásadní selhání: neschopnost vyprávět. Jako “vedlejší případ” servíruje “Kotkův příběh” (skvělý mimochodem) a konečně dává smysl návštěvám. Pokud by se tímto začalo, nastavil by se celkem logický most, proč za ním Markovič vůbec leze + by byl stravitelnější/pochopitelnější i koncept “bonusových vedlejších případů”. Jinak samozřejmě šanci “vychutnat” si popravu epizoda vytěžila beze zbytku.

plakát

Metoda Markovič: Hojer - Chyba systému (2024) (epizoda) 

Epizoda potvrzuje scénaristický fail minule (jsem se rozčiloval nad zazdění dvou vražd). Najednou jedeme na Slovensko vyšetřovat třetí oběť aka “neznámá (25 - 35 let) a do Děčína za obětí první aka Evou R. - 29 let (ta se celkem odflákla mimochodem). Bonusový (vycpávkový) případ je nejvíc vo hovně za celý seriál. Asi nejlépe zde zafungovalo náhodné vložení reálných ČB záběrů do děje (“prasečí hlava”). Z druhého konce “spektra” a vrcholem otravnosti byla ožíračka v Košicích. Jako proč 5 minut čumět jak chlastaj?