Poslední recenze (7)
Neviditelní (2014) (seriál)
Chvilkami slabší, ale jinak se jedná o super nápad, možná trochu odkoukaný, ale zábavný. Beru to jako příjemnou oddechovku s kvalitním hereckým obsazením.
Carrie (2013)
Video šokující zákazníky v kavárně je možná jen o málo méně akční než vrcholná scéna filmu. Škoda. Opravdu jsem se na její pomstu těšila. Vlastně nejvíc jsem vedle z Julianne Moore. Její fanatická matka je vážně přímo děsivá. Jako celek mi to jinak přišlo suché.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ach, jak jsem se po všech těch trailerech těšila na pořádnou řežbu s fakt povedenými efekty. Bohužel veškerá slušná akce byla vyplýtvána právě do trailerů a do filmu už nic nezbylo. Jako roboti i stvůry se jim docela povedli, nemůžu říct, že bych právě z tohoto byla zklamaná. Ale kde zůstala akce???? 3 potyčky na celý film. V první je během minuty rozhodnuto a nic. Ve druhé jsem doufala, že se ukážou schopnosti tolik nadnášených ruských a čínských jaegerů. O tom, že nejmodernější eso se po výpadku proudu a následné okamžité sebevraždě v třetím boji ani neukázalo raděj nemluvit. Což znamená, že druhá potyčka konečně za něco stála a ta třetí byla zas během minuty bez efektního boje. Jsem až znechucená tím, jak málo ti superboti vydrží. Myslím, že se kolem nich nakecalo víc, než se podařilo ukázat. Pláču.... k tomu dva až nepřirozeně cáklí a hlavně protivní nerdi a jejich příšerně pitomé hádky... Zlatý Sheldon...