Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Animovaný
  • Komedie
  • Krátkometrážní
  • Akční
  • Drama

Recenze (2 537)

plakát

Stavitel světa (2007) 

Tenhle film má, předpokládám, dvě roviny, jednu, která je prachspostou reklamou ve stylu koukej, potenciální kliente, jakej jsem borec a co všechno dokáže moje společnost, vhůů a jako takový je film perfektní, víceméně, ale v rovině filmové má značné mezery, jednak je to celé tak nějak odzívané, bez nějakých zajímavých filmařských tentononců (a jelikož je značná část digitální, tak by to problém nebyl) a příběh hned na začátku průhledný, jasný a trochen tak nějak... Zííív.

plakát

ČTTV (2015) (pořad) 

Čtvrtníček je zpátky!! Konečně!! Díky Zombi Václava Havla*! Spousta projektů a činností v minulých letech vyvolala leda tak znuděný úšklebek a teď se obloukem vrací k tomu, co dělal výtečně v České sodě (seznamy, co jsou ještě teplé!) a daří se mu to snad ještě líp, než tehdy, zatím fakt skvělé, jako jeden za všechny díl s Konvičkou o konvičce . *poplatek za použití jména _Václav Havel_ byl uhrazen

plakát

Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál) 

Hřebejku, cos to udělal s mym městem?! No dobře, ono to zatím nijak extra špatné není, jen veskrze průměrná kriminálka, kde prim hraje charisma Martina Stránského, bohužel, až na pár záběrů žlutejch tramvají, synagogy, Bartoloměje a slovu o štruncákách je to jen a pouze tisíckát viděné, scénář je prostě slabej a navíc jsou v týmu až nechutně mladí vyšetřovatelé (24letá Kohoutová?? To někdo myslí vážně?). Mimochodem, v jednom záběru z náměstí bylo použito digitálního klíčování na blue screenu, neskutečná odpornost, obzvlášť když by se dalo krásně natáčet o pár metrů dál z jiného úhlu a nikdo a nic by nepřekáželo. Uvidíme dál, snad s lepším zakončením, že pokus o akci vyvolávajícím tak možná pocit trapnosti. Příště líp, do háje!

plakát

Spisovateľ (2015) 

Ve zkratce? Nijak zvlášť originální anekdota, která je řemeslně velmi dobře natočená (snad jen zvuk při dialozích trošku hapruje, to ovšem není neumětelstvím štábu, pevně věřím, že až se dostane tvůrcům bakšiše, bude výsledek mnohem lepší), jenže je roztahaná na nesmyslně dlouhou dobu, prostříhat o víc jak POLOVINU a bude to skvělé, takhle bohužel. Ovšem ano, zcela chápu, spoustu záběrů jsou na hlavního hrdinu a lepé děvy v jeho lůžku. Hlavní hrdina je zároveň rejža Chodůr (tady jen kolonka scénáře, v titulcích filmu je druhým režisérem), takže chápu a hluboce smekám, už vím, proč ten film začal studovat, hajzlík jeden (o=´ PS: monty, nejiskří a kvalitní čaj mu bohužel na obvody dobře nedělá, klatě.

plakát

Marťan (2015) 

Zachraňte astronauta Ryana. Neskutečně sympatický film, který zvysoka kašle na klasické propriety takřka čehokoliv (žádný padouch, všichni profíci, spolupracují, omezování lidského selhání na minimum, jen pár vteřin srdceryvných záběrů na posmutnělé rodiny astronautů) a atmosféra je neskutečně odlehčená a přesto si dokáže zachovat maximum možného napětí, jen je jednoduše bez berliček a všem postavám vládne profesionalita (a některým zase debata o projektu Elrond, ale to je věc jiná) a... A tak vůbec je to prostě dobrej film, kterej nehledá napětí tam, kde není potřeba. Herci skvělí, vizuálno Marsu skvělé a RIdley Scott vládne a vládnout bude i kdyby měl točit reklamu na rodinné balení mezizubní nitě, kterou pro přílišnou pitominu odmítl Troška s Magnuskem. Tak jest.

plakát

Dvojí život Veroniky (1991) 

Film, kde forma zkopala do kuličky obsah a pracuje s různými magickými obrazy, záběry plnými různých vizuálně zajímavých věcích, ale celek je jako takový zoufale nudný a celý příběh (respektive příběhy dvou Veronik) je jen plytká pitomina plná různých nefunkčních obrazů a spodobnění. Ano, výsledek není špatný, je jen průměrný a titulní Veronika (které jsou teda dvě, ale to je detail, ehm) sice zpočátku působí sympaticky a étericky, jenže čím dál film běží, tím víc se stává v mých bulvách přihlouplou husičkou. Nehledě na to, že ani to vizuálno tu nehraje tak silnou notu, aby bylo sledování zábavné samo o sobě, buď to chtělo lepšího scénáristu, nebo kameramana. A nebo tam nechat Iréne Jacob nechat hrát oblečenou maximálně ve spodním prádle a nechat ji obtěžovat chapadlatým monstrem z Vernónie, ale to už by byla poněkud jiná situace. Vhíííí.

plakát

Exorcisté v akci (2011) (seriál) odpad!

Odpudivá, přihlouplá, zlobotomizovaná, veverek prostá, tupá záležitost, která není nic jiného, než obrovský a převeliký, zavrženíhodný a nahnilý bulvár plný špatných hraných scének a lidí, co se snaží tvářit jako John Constantine z Hellblazera, holt show must go on a jakákoliv náboženská/okultní/mysteriozní záležitost si své podivunehodné diváctvo najde. Dodatkem budiž, že téma exorcismu, kterému se věnuje relativně mnoho katolických kněží, by si zasloužilo reálně vážně míněný, skeptický, ale přesto otevřený dokument, ne takovéhle plesnivé estrády.

plakát

Junkyard (2012) 

Tak tohle je dámy a pánové vážně dobrá záležitost, krátká sonda do pár momentů z životů dvou kamarádů, co bydlí poblíž jednoho dost divného šrotiště. Stránka animace je velmi fajn, sice nic vyloženě výtvarně kulervoucího (pro čsfd cenzora, to je tradiční terminus technikus francouzských hráčů v petanque), ale je to přesně ten druh animace, který zvládne fungovat pár minut i v celovečerní podobě (a jak dí Kaylin, ta podoba s animací Ariho Folmana tu je). Děj je sice překvapivý asi jako obsah krtčího doupěte (modré kalhotky a zprzněná myšička, to dá rozum), ale i tak dokáže vykouzlit příjemnou atmosféru, velká škoda je ale příliš na pilu tlačícího rámce, který se dějově odehrává v dospělosti oněch chlapců. Další z xy důkazů, že Oscarové animáky, krátko i plnometrážní, jsou ještě větší fraška, než hrané oscarovky a to je co říct.

plakát

Zeměloď pluje (2012) (TV film) 

Velmi zajímavé téma, přitom velmi špatný dokument. Tématem je tu stavba ekologické, soběstačně udržitelné stavby vytvořené ta pomocí hlíny, různých odpadů (lahve, pneumatiky) a rozhodně mající zajímavou architekturu (něco jako Hobitín navrhovaný zhrzeným milovníkem neonových nápisů odstřihnutým od čehokoliv svítivého), rozhodně je takový projekt zajímavý a princip zemělodí má jistě někde své místo (ať už u alternativních lidí, či tam, kde je víc volných rukou, než dollarů na materiál). Jenže stránka dokumentární je zoufale slabá, de facto se jedná jen o (technicky nepříliš zdařilé) záběry na partu pracantů na stavbě, střihnuto pár rozhovory, z nichž polovina je zcela bez obsažná a třetinu tvoří rozmluvy s Jaroslavem Duškem, což je jistě zajímavá osobnost, ale o projektu toho moc neví. Zcela chybí jakékoliv otázky osvětlující například ekonomiku stavby (vyzdvihování výroby z odpadu a hlíny vs. záběry, kde se staví z na zakázku vyrobených dřevěných konstrukcí), žádné ukázky návrhů stavby atd. atd. Takhle dokumenty prosím už ne, děkuji.

plakát

Submit to Me (1985) odpad!

Proč já KURNÍK (pro milého čsfd cenzora, nedávno zavedeného, neplést s nadávkou děvkózní podstaty, tohle je domeček pro kury) koukám na takovýhle odpad?! dovolím si popsat, co za scény se zde vyskytuje, v první polovině je tu sbírka podivných ženštin nehezky oděných a snažících se tvářit drsně a sexy zároveň, což produkuje výsledek podobný tomu, když se obé výrazy pokouší morbidně vypelichaný lumík s artrózou uší. Pak se tam přidá i pár emo chlapců s očními stíny a je tam pár litříků tekutiny červené barvy, co má buďto představovat krev, nebo amerikánskou závislost na kečupu, nevím jistě, podle barvy konzistence a inteligence snímku to může být v podstatě cokoliv. Sprosté slovo, atmosféra nula, sprosté slovo, dvě sprostá slova. Odpad. Na druhou. Tralalala.