Poslední recenze (2)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Skvělý ale pro mne to neni za 5 hvězd.
Wolverine (2013)
Asi nejhorší díl ze série X-men ale i tak mě bavil.
Skvělý ale pro mne to neni za 5 hvězd.
Asi nejhorší díl ze série X-men ale i tak mě bavil.