Recenze (16)
V zajetí démonů (2013)
Zápletka? Tuctová. Horor? Ty průměrné triky mě fakt nevyděsily. Postavy? Nesympatické. Vyšetřovatelé paranormálních jevů? Jak Mulder a Skullyová. Jen velká nuda. Nechápu to červené hodnocení a takové množství pochvalných komentářů.
Vinyl - Alibi (2016) (epizoda)
Další skvělá epizoda, po které jsem si šel okamžitě zjistit, kdy bude druhá série. No, zjistil jsem, že žádná nebude, ale pořád můžu doufat...
Pravidla moštárny (1999)
Pravidla moštárny od Johna Irvinga, to je jedna z nejhezčích knížek, co jsem kdy četl. Hned poté jsem se chtěl podívat na film. No, asi vypnul jsem ho asi po první půlhodině - vůbec se mi nelíbil. Spoustu vypuštěných dějových linií a moje oblíbená postava (dívka Melony) ve filmu vůbec nebyla. Ale po čase jsem se na film podíval znovu a mám zcela opačný názor. Opravdu moc hezký snímek se sympatickými herci v hlavních rolích.
Misery nechce zemřít (1990)
Úžasný film. Knížku jsem nečetl, každopádně ze snímku cítím Kingovo autorské mistrovství.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Nechápu tak nízké hodnocení. Film jede dost podle knížky a přenese nás do krásného světa dětské fantazie.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Na filmu se mi líbila především jeho atmosféra. Občas to ale bylo málo.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Přestože se ze všech dílů drží knížky nejméně, pořád se jedná o znamenitou práci ve všech sférách.
Vinyl - Cyclone (2016) (epizoda)
Richie ztrácí sympatie coby čím dál tím větší feťák. David Bowie se nevyvedl nejlépe, ale uznávám, že je hodně těžké dobře vystihnout takovou osobnost.
Vejška (2014)
Za mě rozhodně zajímavé pokračování dneska už klasického Gymplu. Vejška je natočená zase úplně jinak a přitom dost vorlovsky. Filmu jsem se trochu bál, ale nezklamal mě, naopak příjemně překvapil.
Čistá duše (2001)
Po zhlédnutí filmu jsem vcelku změnil názor na skvělého Russella Crowea (předtím jsem viděl jen Bídníky, kus Robina Hooda a kdysi dávno Gladiátora). Krásně natočený příběh, který ve mně vyvolal spoustu pocitů a otázek jako skoro žádný jiný, a to na filmech ocením vždy nejvíc. Zaslouženě se Čistá duše zařadila mezi mé nejoblíbenější snímky vůbec.