Recenze (30)
Terminator Genisys (2015)
Prvních pár minut jsem ještě slintala a rozplývala se kouzlem nostalgie. Patřím mezi velké fandy Terminátora 1,2. Nebudu Genisys s předchozími filmy ani srovnávat – efekty sice dobrý, chválím hlavně mladého T1, ale samotný Terminátor z dílu Genisys totální kokotinka. Chvílemi jsem si ty vtipné hlášky „Taťky“ pletla s filmem Postradatelní, to přeci absolutně k Terminátorovi NEPATŘÍ! Takové trapné odlehčování všeho dění kolem. Kyle tam působí jako pipi, nevím, prostě mi ten herec k takové postavě absolutně nesednul. Pěkně si svoji roli zahrál pan Lee, prostě fakt druh správného Terminátora. Jinak nevím, co mám v tomhle filmu chválit, bohužel je toho víc s mínusem. A kdybych měla napsat něco o průběhu samotného děje - tak je to pro mě 5-9, 5-9...Nechápu, proč tomu James propůjčil své kladné mínění.... Ach Arnie….
Živí mrtví (2010) (seriál)
Naprosto ženiální a dějově podmanivý seriál! Kdo miluje zombíky, bude mile překvapen. Ze začátku jsem tomu taky moc nevěřila - a ejhle, stal se ze mě velký fanda! Za další - na to, že se jedná o "pouhý" seriál, tak obdivuji a chválím make-up mastery! Parádní masky v každém díle! Nic laciného, nic trapného, sem tam pochopíme, že se při zabíjení zombie jedná o gumového panáčka - tím myslím, když třeba kladivem zasáhnou hlavu, tak nevidíme praskat lebku a všechny ty vnitřnosti, nýbrž jen masku, což je odlehčující okolnost, nemohla bych na to asi koukat pokaždé a několikrát za díl, a také místo reálně vypadající krve vidíme střik hologramové krve, ale to beru s nadhledem, páč se nejedná o celovečerní film, který má ohromit svými efekty. Takže téhle bandě fakt držím pěsti.
47 róninů (2013)
Po dlouhé době krásný film na téma dálného východu. Opravdu citlivý film k tradicím. Skvělé fantasy - parádní vizuální efekty. Nechybí tomu láska, napětí, akce, hrdinství, síla, patriotismus i skvělé herecké výkony. Byla jsem 2 hodiny omámena duchem Japonska. Skvělý způsob, jak lidem povyprávět a ukázat dávnou legendu...
Tornádo - Pomsta nebes (2006) (TV film)
Béčkám se obvykle vyhýbám, jenže miluju tornáda, takže jsem se musela kouknout...Seberte jim někdo kameru a už jim ji nikdy nepůjčujte!
Propast (1989)
Nezapomenutelný, nenahraditelný, výjimečný, skvělý, napínavý, romantický, dobrodružný, slzy vyvolávající, nadčasový, jedinečný a naprosto revoluční film. Propast se zapsala do dějin a vždy v ní budou filmaři hledat inspiraci.
Válka světů (2005)
Občas se na nějaký film nechci koukat jen kvůli tomu, že v něm hraje Tom Cruise - prostě ho nemám ráda. Ale ve Válce světů je perfektní. Tato role je k němu ideální, i ostatní herci podávají parádní výkony. Na tomhle filmu ale nejvíc zbožňuji ty zvuky. Tripodi jsou monstrózní, vzbuzují ten správný respekt, hl. v té části ve sklepě, kde je čmuchá "oko" - mimochodem, asi inspirace od kolegy Camerona z Propasti. V závěru musím říct, že to je zatím jeden z nejlepších filmů na téma scifi.
Rande naslepo (2006)
Námět - OK, doslovné vyjádření názvu filmu a i ten začátek vypadá zajímavě...ale ten herecký výkon hlavního hrdiny, uf....Veškerý hezký námět se jaxi rozpouští a překlenuje se do písmene B, tedy Béčkového filmu..škoda
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Zvláštní, prostě zvláštní a odvážný... občas až nechutný...Přijde mi trochec úchylné, jak na sebe volají "Jeníčku" ...."Mařenko" a při tom mají za prdelí x výbuchů, useknutých hlav aspol, tak mi tam tyhle zdrobněliny prostě nepasují, třeba to je dobře. Taková "krvavá pohádka strašilka", ale baví mě...Je skvělé, že se točí filmy, které jsou "jiné" ..Mařena je nezlomná - tolikrát dostat petelice do těla i obličeje a ještě vstát, fungovat a rozsekat to tam v závoji hard/rockové muziky...jo, ráda se na to kouknu znovu...
Nikdy to nevzdávej! (2004)
B..B...B...Béčko?..Béčko!..B B B ...bububu...booooha, už stačilo ne?....
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Úžasný motiv, skvělé záběry, krásně zpracované a ten závěr - ach! Parádička, víc takových "jiných" filmů !