Recenze (131)
Morčauta PuiPui (2021) (seriál)
Uletene japonske morcacie auticka v kratkych rozpravkovych epizodach. Kazda ma iba 2,5 minuty a nejake ponaucenie pre male deti, ale milujem morcata, molcars su neuveritelne roztomile a ohromne ma to bavilo. Da sa vidiet na Netflixe.
Tenet (2020)
Robko Patizón si to ukradol celé pre seba, Ludwig Göransson robí ppci soundtracky a vôbec, bola to mega zábavná, akčná, originálna jazda
Dva papežové (2019)
Jeden z najlepsich a najdojimavejsich filmov tohto roka, s najlepsimi a najpresvedcivejsimi hereckymi vykonmi. Mozno je to tym, ze som vyrastla v silno katolickej rodine, ale tento film sa ma nesmierne hlboko dotkol a dojal ma k uprimnym slzam.
Na nože (2019)
Fantasticky som sa bavila od prvej minúty po poslednú - v tomto filme funguje úplne všetko, scenár, réžia, kasting, chémia medzi postavami, hlavný hrdina... a nejdem spoilovať. Rian Johnson je kráľ a všetci by sa mu mali ospravedlniť (veď vy viete za čo).
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Najhorsie Star Wars doteraz. Aspon uz je to za nami. Somehow Palpatine returned my ass....
Trhlina (2019)
Maštalírove fúzy, inak nič-moc.
Psychiatr (2018) (seriál)
Druha seria, ako to uz i serialov byva zvykom, o poznanie slabsia nez prva, ale stale ide o nadpriemerny serial v ponuke Netflixu.
Solo: Star Wars Story (2018)
Tento film šliape po všetkom, čo mi je drahé. Je absolútne o ničom a totálne zbytočný.
Tiché místo (2018)
Emily Blunt a John Krasinsky by týmto filmom dokázali vyžmýkať emócie aj zo suchého krajca chleba.
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Ako dievča som vyrástla na Anne zo Zeleného domu a táto adaptácia je bolestivo nádherná, hoci sa nepridŕža knižnej predlohy vo všetkých detailoch. Hlavná hrdinka je presne taká Anna, akú sme si len mohli priať a scenérie a prostredie sú úžasné. Veľmi sa teším na ďalšiu sériu, lebo Annu som vždy milovala a a vždy aj budem.